Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Minkälainen on epäsiisti koti?

Vierailija
25.05.2008 |

Ihan mielenkiinnosta.. Meillä ei ole koskaan paskasta, mutta sekaisin tavaroita kyllä on+ lehtiä pöydillä jne . Mikä on epäsiisti koti? Ja mihin kiinnitätte huomiota kun olette kylässä? Minä vessaan.. (jonka itse siivoan joka päivä)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta epäsiisti koti on minusta sellainen, missä ensinnäkin haisee pahalle ja on tunkkaista. Likaiset lattiat (hiekkaa ja vaikka mehutahroja). Vessassa en joka kyläpaikassa edes käy, mutta joku paskainen pönttö ei kyllä antaisi hyvää kuvaa..

Pahin paikka missä olen käynyt:

- haisi pahalle

- eläinten karvoja PALJON (siis meilläkin on koira, josta lähtee karvoja, mutta tuon kyläpaikan karvamäärä oli jotain todella huimaa)

- kissan hiekkalaatikko ollut putsaamatta jo hyvän aikaa

- hiekkaa ja muruja sohvilla PALJON

- likaisia vaatteita lattioilla, tuoleilla, sohvilla jne. Ihan minne tahansa katsoi, niin näkyi niitä vaatteita.

- minnekään ei voinut istua kun oli niitä vaatteita tai muuta tavaraa

- muovipusseja joka puolella, en tiedä mitä ne sisälsi, mutta niitä oli paljon

- likaisia astioita, joissa oli hometta

Saatoi jäädä jotain vielä tuosta paikasta listaamatta, mutta en tosiaan ole nähnyt koskaan vastaavaa. Asunnon omistaja oli tuttu, joka oli aina vimpan päälle laitettu. Ei olisi tosiaan arvannut, että hänen kotinsa näytti siltä!

Vierailija
2/3 |
25.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka paikka on täysi jonnekin muualle kuuluvaa tavaraa ja puhteen pyykin pinoja siellä täällä. Imurointia ja luuttua kaipaa koti. Keittiön tasot taas täynnä tavaraa.. Vessa kaipaa vain tavan siivouksen, mutta siellä meillä harvoin onkaan sotkuista ja roskaista. No, huomenna näyttää jo toisenlaislta, mutta nyt en toivo yllärivieraita.

Vessassa usein ihmetyttää, jos pönttö on veden alta ihan ruskea, vaikka muu koti olisikin siisti.. Ei ole iso vaiva hommata vessaharjaa ja sillä pestä myös se pönttö.. Joskus kävin kylässä paikassa, jossa olisin kyllä toivonut isäntäväen tekevän edes pienen siivouksen ennen kutsuttujen vieraiden tuloa. Lattioilla oli roskattoman kohdat vain siellä missä käveltiin ja lähes kaikki tasot olivat täynnä kaikkea ja tiskaamattomien astioiden tuoksu oli voimakas..

Myös kerrostaloissa voimakas kissanpissan haju jo porraskäytävässä saa nenäni herkälle ja tekee mieli heti kääntyä takaisin, vaikka koti olisi muuten siisti. (olen kissa-allergikko, joten siksi vielä tekee pahaa)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatteita siellä sun täällä, mm. sukkia joka kulman takana

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän