Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Millaisia vaatteita et pistäisi päällesi, vaikka olisivat kuuminta muotia?

Vierailija
16.05.2008 |

Mulla ei ole minkäänlaista mielenkiintoa kuumimman muodin perään.

Suosin eniten ajatomia klassisia juttuja. Muotijutut voi joskus olla kivoja ja jos ne miellyttävät/sopivat minulle, miksei.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
16.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei pistäisi pillifarkkuja eikä ratsastushousuja, ja tunikat kätkevät parhaat puoleni eli kapean vyötärön ja kivannäköisen peffan.

Vierailija
2/15 |
16.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joissa on JÄTTIMÄISET olkatoppaukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
16.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudun muutenkin makuni mukaan, en esim. ollenkaan huomio sitä, sopiiko kyseinen vaate vartalotyypilleni jos muuten pidän siitä. En siis yritä piilotella huonompia puolia tai oikeastaan edes korostaa hyviä, ostan vaatteen jos se on kiva.

Vierailija
4/15 |
16.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niitä farkkuja joiden vyötärö ylettyy melkein kainaloihin mitkä on nyt muotia..JÄRKYTYS

Vierailija
5/15 |
16.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lökäpöksyt olisivat kauhistus jos muotiin tulisivat (ja olivatkin kauhistus kaukaisella 80-luvulla :)

Vierailija
6/15 |
16.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä H&M Magazine -> Queen on Africa löytyy haaremihousut (pussihousut) kuin suoraan 80-luvulta..

Vierailija
7/15 |
16.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en taida edes kunnolla tietää millaiset vaatteet on aina muotia... :D Onko ne aina niitä joita kaupasta löytyy (siis ihan tavallisen ihmisen kauppaketjuista), ei varmaan ihan vai?

Mutta asiaan, en laittaisi päälleni pillifarkkuja (paitsi jos tosiaan saappaat eli ne puntit peittyy), enkä myöskään housuja joissa kamalan korkea vyötäro, koska ne vaan tuntuu niin epämiellyttäviltä.

Oon kyllä muutenkin sellainen että ostan vaatteita jotka mua miellyttää ja hyvin istuu päällä, muodista viis.

Vierailija
8/15 |
16.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jurppii että kaupat on täynnä nimenomaan hihattomia, oikein kauniita juhla- ja muita mekkoja. Miksei voida valmistaa myös hihallisia vaatteita? Kyllähän allit ovat yleinen ilmiö.

Vierailija
9/15 |
16.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nykyään myöskään sellaista kireää makkarankuoripaitaa. Vartalonmyötäinen saa olla, mutta ei aivan stretsinä ihossa kiinni ;)

Eikä muodoissa vikaa, en vaan tykkää paljastaa niitä jokaiselle ohikulkijalle. Minusta on toisten ihmisten kunnioittamista, että pukeutuu soveliaalla tavalla.

Sitten nämä bändibaidat on myös sellainen mitä en suosisi vaikka kuumaa muotia olisivatkin. Enkä miniminihameita.

Vierailija
10/15 |
16.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ihonmyötäinen pitkäpaita ja siihen kultainen vyö makkaran päälle. Enkä laittaisi paitaa jossa on tissitaskut. Eli taskut tissien kohalla ja siinä vielä napit nänneinä. (takuulla miehen suunnittelma). Narubikineitä. Ei näille muodoille!

Vierailija
11/15 |
16.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

.... itse miellän boleron juhlavaksi. Jos pistäisin arkena boleron päälle, kokisin varmaan sen huomiotaherättäväksi ja ylilyönniksi. (Ehkä tarkoititkin että tekisin näin juhlissa.)

Vierailija
12/15 |
16.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua muille tissejäni näytellä, kuin miehelleni.

näitä paitoja kaupat on nykyään pullollaan

Vierailija
13/15 |
16.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muotivillitykset tuntuu ensin kamalilta, mutta niihin tottuu. Pari vuotta kesti tottua pilleihin, tunikoihin ja legginseihin, ym. Nyt tosi korkeavyötäröiset housut näyttää hirveiltä, samoin ruutukuosit aikuisilla, mutta kai siihenkin muotiin tottuu.

Vierailija
14/15 |
16.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka joka lehdessä on näitä. Muuten hääpuvutkin on aina hihattomia muotilehdissä. Joo, mutta tosiaan allit, jos on niin puku menettää tyylikkyytensä. Esim. keskustalainen kansanedustajaemäntä linnanjuhlissa hihattomassa, niin on kuin ois lypsylle menossa, kun allit pilaa koko jutun...

Vierailija
15/15 |
16.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kamalampi jos vielä yhdistää näihin puseron/jakun jossa suuret olkatoppaukset. Kasarimuodin jo kerran eläneenä en enää halua näitä käyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme