Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Silmälasit netistä? Onko kukaan tilannut Favopticilta koekehyksiä ja sitä kautta

Vierailija
14.04.2009 |

myös uusia rillejä? Olisi kiva kuulla kokemuksia!

Just laitoin tilauksen menemään kuudesta kehysmallista jotka saa ilmaiseksi kotiin sovitettavaksi. Oli jotenkin vaikeaa valita niitä nettikuvastosta, saa nähdä ovatko ollenkaan kivoja... Toisaalta tässä hoitovapaalla ei olis rahaa laittaa kalliisiin kehyksiin ja uudet rillit olis silti kiva saada. Kokeilen!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai luottaako ne vain asiakkaan omaan sanaan oikeista tehoista??

Vierailija
2/8 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin ja käytin vuoden (sitten lasit hukkuivat). Olivat ihan hyvät. Koska lasit maksoivat alle 100 euroa, ei edes harmittanut että käyttöikä jäi vuoteen! sen jälkeen optikolta ostetut maksoivat melkein 400, niitä pitäisi käyttää 4 vuotta että jäisi sama käyttöhinta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja suosittelen. 6 kehykset voit kokeilla kotona ja ei mitään ostopakkoa!. 2 lasti olen sieltä tilannut ja ei tosiaan valittamista. Olisko maksanu 60-70 euroa, eli kymmenesosa optikkojen hinnoista! Tilaa rohkeasti vaan :)

Vierailija
4/8 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin Favopticilta ja petyin todella pahasti. Kun laitoin lasit päähäni, alkoi huimaus ja päänsärky. Laseissa (piti olla) täysin samat vahvuudet kuin toisissa optikkoliikkeestä ostamissani laseissa. Lisäksi sangat eivät olleet hyvät, jouduin niitä itse säätämään enkä saanut niitä sopiviksi, painoivat korvien takaa (sen verran mitä nyt laseja pystyin päässä pitämään).

Lasien palautus ei onnistunut, koska olin irrottanut "sinetin", joka roikkui nenän päälle tulevassa tallassa kiinni. (Tämä sinetti nenällä olisi pitänyt niitä laseja testailla turuilla ja toreilla - sen tästä ainakin opin!). Yritin kyllä lasien palautusta (laseissa ei ollut mitään käytönjälkiä!) sillä perusteella, että linssit olivat jollain lailla vääränlaiset, koska lasien käytöstä tuli huimaus ja päänsärky (tällaista ei aiemmin ole mulla ilmennyt, vaikka käytän useita silmälaseja rinnakkain).

Mutta siis, voit varmaan arvata, etten suosittele ainakaan Favopticia. Tästedes ostan kaikki silmälasini kotimaisista liikkeistä, jossa saan kaikki palvelut ja tuotteen pystyy vaihtamaan/korjaamaan jos jotain ongelmia tulee. Esim. Nissenillä näyttää olevan vähän väliä tosi hyviä tarjouksia. N. vuosi sitten otin juuri Nisseniltä oikein hyvät ja kauniit lasit (linsseihin tuli heijastuksen esto ja kova pinnoite) ja maksoin niistä kaikkiaan 65e.

Vierailija
5/8 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen suht tyytyväinen. Hinta-laatu suhde on kohdallaan.

Vierailija
6/8 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

valittuano koesangoista sopivan sain halvalla lasit. Ei ole painanut mistään. Raaskin ottaa sellaiset, jotka tummenevat ulos mennessä ja vaalenevat taas sisään tullessa. Ei tarvitse erikseen aurinkolaseja ulkona kesälläkään, tummenee tarpeeksi.

Vierailija
7/8 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin Favopticilta ja petyin todella pahasti. Kun laitoin lasit päähäni, alkoi huimaus ja päänsärky. Laseissa (piti olla) täysin samat vahvuudet kuin toisissa optikkoliikkeestä ostamissani laseissa. Lisäksi sangat eivät olleet hyvät, jouduin niitä itse säätämään enkä saanut niitä sopiviksi, painoivat korvien takaa (sen verran mitä nyt laseja pystyin päässä pitämään).

Lasien palautus ei onnistunut, koska olin irrottanut "sinetin", joka roikkui nenän päälle tulevassa tallassa kiinni. (Tämä sinetti nenällä olisi pitänyt niitä laseja testailla turuilla ja toreilla - sen tästä ainakin opin!). Yritin kyllä lasien palautusta (laseissa ei ollut mitään käytönjälkiä!) sillä perusteella, että linssit olivat jollain lailla vääränlaiset, koska lasien käytöstä tuli huimaus ja päänsärky (tällaista ei aiemmin ole mulla ilmennyt, vaikka käytän useita silmälaseja rinnakkain).

Mutta siis, voit varmaan arvata, etten suosittele ainakaan Favopticia. Tästedes ostan kaikki silmälasini kotimaisista liikkeistä, jossa saan kaikki palvelut ja tuotteen pystyy vaihtamaan/korjaamaan jos jotain ongelmia tulee. Esim. Nissenillä näyttää olevan vähän väliä tosi hyviä tarjouksia. N. vuosi sitten otin juuri Nisseniltä oikein hyvät ja kauniit lasit (linsseihin tuli heijastuksen esto ja kova pinnoite) ja maksoin niistä kaikkiaan 65e.

Ostin siis Nisseniltä lasit ja sain toiset kaupan päälle. Toiset lasit kun pisti päähän, alkoi huipata samantein. Kesti tosi kauan tottua niihin, nyt kun lasit on ollut kohta vuoden, huippaus menee ohi parissa minuutissa. Luulen, että tämä johtuu lasien mallista ja siitä, missä kohdassa vahvuudet linssissä on. Tämä on siis oma päätelmäni, ei mikään virallinen tieto.

Mutta nyt odotan Favopticin laseja, pitäis tulla tällä viikolla.Kaverilla on ja on ollut tosi tyytyväinen. Ja täytyy vielä sanoa, että kyllä siitä sinetistä sanotaan monessa paikkaa ja varotetaan, että jos sen ottaa pois, palautusoikeutta ei ole.

Vierailija
8/8 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on varmasti halvalla.. mutta tänään oli eyen liikeessä tarjous 2 silmälasit omilla vahvuuksilla +aurinkolasit vahvuuksilla (yksitehot) yhteensä siinä 165 euroa.. tai minun ostokseni tekivät sen, miinuslasit minulla... ja hintaan kuului näöntarkastus

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi