Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen käytös

Vierailija
28.06.2009 |

Mistä tietää, miten kauan on sietänyt riittävästi miehen huonoa käytöstä, tai mikä on tarpeeksi huonoa käytöstä, että pitäisi erkaantua? Kun miehessä on siis hyviäkin puolia. En vain tiedä, johtuuko ahdistukseni miehestä ja hänen käytöksestään vai pelkästään itsestäni. Tai siis olen kyllä kroonisen ahdistunut muutenkin, mutta mies ei varsinaisesti ole helpottanut olotilaani.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siltä, että olisit tyytymätön vaikka miehesi olisi kruununprinssi William. Et tosin vielä kertonut, mitä se mies on tehnyt.

Vierailija
2/8 |
28.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on jatkuvasti paha olo suhteessa eikä asiat muutu puhumalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kerran kännissä tullessaan luokseni haukkui minua mm. huoraksi ja siaksi ja kehui tuntemiensa naisten tissejä. Aikaisemmin on käyttäytynyt ystävällisesti, vaikka onkin ollut umpitunnellisa todella usein, joten tuo tuli ihan puskista ja suorastaan järkytyin. Kai mulla sitten vaan on prinsessasyndrooma.

Vierailija
4/8 |
28.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kerran kännissä tullessaan luokseni haukkui minua mm. huoraksi ja siaksi ja kehui tuntemiensa naisten tissejä. Aikaisemmin on käyttäytynyt ystävällisesti, vaikka onkin ollut umpitunnellisa todella usein, joten tuo tuli ihan puskista ja suorastaan järkytyin. Kai mulla sitten vaan on prinsessasyndrooma.

sinuna jättäisin tämän tuttavuuden kuukauden mittaiseksi.

Vierailija
5/8 |
28.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Känninen mies=huono mies

Alkoholi=pahasta

Eti raitis mies, tai ainaki sellanen joka osaa käyttää alkoholia SOPIVISSA määrin...

Vierailija
6/8 |
28.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusi kuulemma saada minut suuttumaan.

Vierailija
7/8 |
28.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun toi "haukkumiskynnys" on ylitetty...

Vierailija
8/8 |
28.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut umpitunnelissa "todella usein"

Haluatko todella suhteeseen alkoholistin kanssa, joka saa kännissä päähänpistoja, esim. suututtaa sinut huutamalla sinulle törkeyksiä. Mitä jos hänen seuraava känni-päähänpisto on hakata sinut sairaalakuntoon?

Pistä nyt hyvä nainen se mies kiertoon, ehkä löytää kaltaisensa alkkiksen jostain räkälästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi