Tietokoneosaajat, auttakaahan :)
Kun kirjaudun eismerkiksi sähköpostiin (osoite leikisti vaikkapa anna.virtanen@hotmail.com) niin kun kirjoitan siihen sen ensimmäisen kirjaimen, eli a:n niin siinä kohtaa kone tarjoaa automaattisesti sitä koko litaniaa. Tämä on pirun hyvä juttu muutoin mutta kun se osoite on tullut kirjoitettua pari kertaa väärinkin ja nyt se siis tarjoaa montaa vaihtoehtoa joista vain 1 on oikea.
Miten saan tyhjennettyä koneen muistin tai siis deletoitua ne siitä siten, ettei niitä enää tarjota?
Kommentit (7)
edelleen tarjoaa mulle niitä vaihtoehtoja.
Valitse viallinen käyttäjätunnus -> Remove
Kun painaa saved passwords niin se avaa uusen pikkuikkunan mutta ei siinä lue mitään noita mun väärinkirjoituksia. Ja kun siihen ylös saa itse kirjoittaa niin kokeilin siihenkin laittaa...ei auttanut.
Siinä pikkuikkunassa on salasanapaikat www-osoitteen mukaisessa järjestyksessä. Katsopa uudestaan osoitteista jotka viittaa Hotmailiin.
Kun painaa saved passwords niin se avaa uusen pikkuikkunan mutta ei siinä lue mitään noita mun väärinkirjoituksia. Ja kun siihen ylös saa itse kirjoittaa niin kokeilin siihenkin laittaa...ei auttanut.
vaan siitä itse sähköpostiosoitteesta.
eli tarjoaa mulle tyylillä annae@virtanen@hotmail.com ja sitä rataa.
Ja ei siinä kyllät osiaan ole sitten osoitteen osoitetta vaan on ihan blankko.
työkalut > poista yksityisyystietoja > ruksi joka kohtaan
Internetselaimesta valitse Työkalut/Tools ja sieltä Poista yksityisyys tiedot / Clear private data. Näppäinyhdistelmä on Strl+Shift+Del.
Työkalujen asetuksista saat tuon lomaketietojen tallennuksen myös kokonaan pois päältä.