rv 30 turvotusta, tulisiko soittaa neuvolaan, vai voinko odottaa seuraavaa nla-kertaa?
Minulle on tullut turvotusta käsiin ja jalkateriin (+nilkkoihin). Eniten illasta. Ei kovin paljoa, mutta esimerkiksi jalkoja kuitenkin pakottaa. Seuraava neuvolakerta ensi viikon perjantaina (1,5 viikon päästä).
Voinko odottaa seuraavaa neuvolakertaa vai pitäisikö soittaa neuvolaan?
M
Kommentit (7)
jossa voi vaikka käydä mittauttamassa verenpaineensa ja pissansa, jos siltä tuntuu
Kukaan ole niin idiootti,e ttä tossa vaiheeessa raskautta ihmettelee turvotusta... "Eniten iltaisin"
Just tollasten takia miellä on veroprosentti niin korkeella... Enää ei VOI turhemman takia rasittaa terveydenhuoltoa!
riittävällä vakavuudella koska ajattelin sen kuuluvan asiaan. Kyse oli kuitenkin raskausmyrkytyksestä ja jouduin seuraavalla neuvolakerralla samantien sairaalaan.
Minulla turvotusta oli ihan reippaasti, myös päivällä, ei vain iltaisin.
arvioida kun ei tiedä sun muista oireista, pelkkä turvotus, rajukin täysin normaalia. mulla oli jalkojen päällä isot pussit täynnä nestettä, verenpaine nousi 145/90 mun normaalisti mulla alle sadan yläpaine ja alapaine alta 70 joten siihen nähden korkeat arvot mutta on IHAN normaalia. mutta sä teet niinkuin olotilasi sanoo. koskaan kun ei tiedä jos sulla vaikka raskausmyrkytys ilman muita oireita. sitä varten neuvola on että käyt testeissä, toivottavasti turhaan!
Itse olen kolmen äiti eikä turvotus ole kovin tuttua minulle.
Itse soittaisin ainakin neuvolaani! Se on terkan työtä vastailla tyhmiin kysymyksiin jokka ihmetyttää odottajaa, joskus jopa saattaa stressata.
Itse en ainakaan jäisi odottamaan ja PAHENTAMAAN tietosesti vaan siksi että minusta nyt on "vaivaa" jollekkin joka tekee kuitenkin työtään.
Soita! Et menetä mitään mutta saat ehkä uuden ajan jos hoitaja niin katsoo tarpeelliseksi.
Oma terkkani ainakin näpäyttäisi jos kertoisin vasta 3 viikon kuluttua omasta huonosta olostani.
siksi niillä on soittoaika