Siskon miehestä kysyn - onko tällainen ihan normaalia/pettääköhän?
En pitäisi outona ettei sikosi lähde anoppilaan. Joskus se on paras ratkaisu jos välit anoppilaan ovat kireitä. Tiedätkö miten siskosi tulee toimeen appi-sukunsa kanssa? Lasten kotiin jääminen tuntuu kyllä oudolta, minkä ikäisiä he ovat?
Kommentit (6)
että mies ja/ tai vaimo viettää lomaa myös ilman perhettä, voi keskittyä kavereihinsa, omiin harrastuksiinsa jne.Tarkoittaako tässä kaikki lomat sananmukaisesti sitä, ettei siskon mies ollenkaan lomaile perheensä kanssa? SE olisi minun mielestäni outoa.
Älä kerro "pienestä" epäilyksestä siskollesi, ellei hän itse ota miehen mahd. uskottomuutta puheeksi, kylvät vain pahaa mieltä. Epäiletkö, että miehellä on toinen nainen siellä 700 km:n päässä vai lähempänä?
Hei,
Siskoni on ollut naimisissa 17v, heillä on 3 lasta. Asuvat meidän kotiseudullamme, miehellä matkaa "omiensa" luo n.700km. Mies on pari viimeistä vuotta viettänyt kaikki lomansa (pari viikkoa kerrallaan) syksyisin ja keväisin yksinään, matkustaen kotiseudulleen, on siellä mökkeilemässä, tapaa kavereitaan ja on vanhempiensa kanssa. Kysyin asiaa siskoltani, eivät kuulemma lapsien kanssa "enää jaksa kulkea mukana". Mitä itse sanoisitte, jos miehenne viettäisi lomansa näin?
Lisäksi minulla on "pieni" epäilys, että mies pettää.
Kesällä mies lomailee kyllä siskoni kanssa(jonkun päivän, lapset mukana), mutta ainoa paikka, mihin mies siskoni+perheensä vie on tuo oma kotipaikkakunta.. Missään matkoilla he eivät ole käyneet oikein koskaan, eivätkä vietä koskaan yhteistä aikaakaan, esim. käy syömäsä tai muuta.
Itse olen myös ihan tavallinen lapsiperhen äiti, mutta käymme nyt sentään joskus miehen kanssa ulkona syömässä, elokuvissa tai kesällä reissulla yhdessä.
muotoilisi otsikkoa toisin: "Siskostani kysyn, onko hän ihan normaali? Hän ei halua lähteä miehensä mukaan reissuun?"
jos se sinne kotipaikkakunnalleen menisi pettämään niin tuskin sinne edes kesäisin sitten vaimoaan raahaisi...
Emme mekään oikeastaan käy mieheni kanssa syömässä tmv. eipä olla silti kumpikaan hypitty vieraissa.
he vain tarvitsevat välillä taukoa toisistaan. Voihan heillä olla vähän ryppyä rakkaudessa ilman pettämistäkin. Eikä sen rypyn tarvitse kuitenkaan eroa tarkoittaa, hetki ilman toista voi tehdä välillä ihan hyvää.
Täällä nyt vaan on turha kysyä tuollaista, täällä tuomitaan heti pettäjäksi.