Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen paheksuttu ja lapseni vat säälittäviä

Vierailija
28.06.2009 |

koska olen sekaantunut tummaihoiseen ja meillä on mulattilapsia. voi kurjuus, nyt meni elämä uusiksi.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
28.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna lastesi nähdä, että häpeät heitä.

Vierailija
2/14 |
28.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on joku aukonut ilmeisesti päätään ap:lle siitä että hän on ottanut tumman miehen ja tehnyt vielä lapsiakin! Huh huh.... ei noista kannata välittää, tätä se lama teettää. Oma pahoinvoiti puretaan muihin, yleensä niihin jotka poikkeavaa valtaväestöstä eli ulkomaalaisiin, tai tässä tapauksessa ulkomaalaisen suomalaiseen perheeseen.

Tsemppiä!

T. itsekin valtaväestöstä erottuva

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
28.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en koskaan häpeäisi lapsiani tai miestäni vain siksi, että joidenkin idioottien mielestä olen sekaantunut eläimeen (kyllä kyllä, mieheni on ihminen vaikka onkin toisen värinen). lähinnä halusin osoittaa, kuinka uskomattoman typeriä ihmiset (vai pitäisikö sanoa eläimet!) voivat olla.

ap

Vierailija
4/14 |
28.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiennyt että av:lla ei saa viljellä tällaista huumoria.

ap

Vierailija
5/14 |
28.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiennyt että av:lla ei saa viljellä tällaista huumoria. ap

kaikki ei vaan aina ihan hiffaa! =D

Vierailija
6/14 |
28.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en koskaan häpeäisi lapsiani tai miestäni vain siksi, että joidenkin idioottien mielestä olen sekaantunut eläimeen (kyllä kyllä, mieheni on ihminen vaikka onkin toisen värinen). lähinnä halusin osoittaa, kuinka uskomattoman typeriä ihmiset (vai pitäisikö sanoa eläimet!) voivat olla.

syytä,kun itse olet eläimeen sekaantunut...

Vierailija
7/14 |
28.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

syytä,kun itse olet eläimeen sekaantunut...

missä välissä lukee että olen ketään syyttämässä siitä, että valitsin miehekseni tumman miehen? En yhtään missään! Sen sijaan syytän sinua ja kaikkia muita yhtä tyhmiä ihmisiä rasisteiksi. Olette juuri niitä, joilla ei ole aivoja sen vertaa että ymmärtäisivät asioita, joita itse eivät ole kokeneet. Katsokaas kun tavalliset tallaajat kykenevät järkeilemään että tummat ihmisetkin ovat ihmisiä, ilman että olisivat yhdenkään tummaihoisen kanssa tekemisissä olleet. Sinä et siihen kykene.

ap

Vierailija
8/14 |
28.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin purjein eteenpäin vain.

Vierailija
9/14 |
28.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää menee vähän asian vierestä mutta miten sun miehen suku/tuttavapiiri suhtautuu teidän lapsiin ja sinuun? Oma mieheni on myös erään vähemmistön edustaja ja monet hänen tuttavansa (ei onneksi oma suku sentään)suhtautuvat vähintään minuun vähän karsaasti koska olen suomalainen...Yhdessäoloa meillä yli 10v takana eli tiedän mistä puhun :(

Vierailija
10/14 |
28.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää menee vähän asian vierestä mutta miten sun miehen suku/tuttavapiiri suhtautuu teidän lapsiin ja sinuun? Oma mieheni on myös erään vähemmistön edustaja ja monet hänen tuttavansa (ei onneksi oma suku sentään)suhtautuvat vähintään minuun vähän karsaasti koska olen suomalainen...Yhdessäoloa meillä yli 10v takana eli tiedän mistä puhun :(

Mutta seurustelin joskus vähemmän vakavasti palestiinalaisen kanssa. Tämä sanoi täysin vakavana, että ei ikinä voisi esitellä minua äidilleen, sillä äitinsä ei ikipäivänä hyväksyisi minua, sillä olen väärän värinen ja väärää kansallisuutta. Samainen mies totesi myös, että kaikki afrikkalaiset ovat apinoita, samoin häntä tummemat. Arvatenkaan tämä suhde ei kauaa kestänyt, sillä minä en kyennyt sulattamaan moisia mielipiteitä.

Väri ei tee ihmisestä huonompaa/parempaa. Mutta kulttuuritausta voi olla joskus se ratkaiseva. Itse olen ilionen että löysin suomalaisen miehen, joka suurin piirtein jakaa taustani. Toisaalta, toi on sitten jäyhä pohjalainen ja minä eloisa karjalainen, joten välillä törmäyskurssit on kohdalla.

Vierailija
11/14 |
28.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hampaankolossa kun täällä pitää kitistä.Muuttakaa ihmeessä "miehesi" maahan niin ei tarvitse täällä ahdistua kun suomalaiset haluavat pitää isänmaansa itsellään!

Ja kokemusta on valitettavasti värillisestä "työ"kaverina. Se mitään työtä koskaan tehnyt, lusmuili vain ja kävi vähän väliä pyllistelemässä pukkarissa.Koulutettukin väitti olevansa,mutta ei osannut tehdä mitään tai sitten teki kaiken väärin.Ei hyvä, onneksi sai lemput!

Vierailija
12/14 |
28.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin purjein eteenpäin vain.

mutta vihastuttaa sitäkin enemmän! miten kukaan itseään ihmiseksi kutsuva voi ajatella toisesta ihmisestä noin rumasti?

oma sukuni ja miehen suku on liittomme ja lastemme suhteen ok. ja kyllä, olen tietoinen että myös valkoihoista vaimoa/miestä voidaan katsoa karsaasti tummien keskuudessa, enkä todellakaan ymmärtäisi jos mieheni suku alkaisia kutsua minua eläimeksi.

ap

Vierailija
13/14 |
28.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei minua sentään eläimeksi ole kukaan kutsunut... Sen sijaan kun samassa seurassa saatetaan puhua "suomalaisista" halveksivasti vaikka hyvin ymmärretään että olen paikalla tms. Omat lapseni ovat tummahiuksisa ja suht tummia iholtaan, mutta olen huomannut että vaaleus on tässä kulttuurissa hyvin aliarvostettua ja jopa pilkan aihe...

Vierailija
14/14 |
28.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nro 11 äsken

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi