Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

jos kerran homous jne.

Vierailija
13.04.2009 |

on ihan luonnollinen juttu, niin miksi he itse erottavat itse itsensä käymällä esim. gay ravintoloissa jne. Miksi he tulevat kaapista ulos, miksi siitä asiasta pitää ylipäätään mainita? Miksi pitää tilittää lehtien palstoilla, huomasin olevani lesbo jne. Jos homot ja lesbot eläisivät ilman suurempaa numeroa asiasta valtaväestön seassa kohta kukaan ei heitä noteeraisi ja he olisivat ihan luonteva osa yhteiskuntaa. On herännyt itselläni kysymys haluavatko he itse huomiota?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan luonnollista, että on gay-paikkoja, koska yleisesti ottaen "iskupaikat" ovat heteroille vaikka sitä ei erikseen mainita. Onhan pubea oluen ystäville, yökerhoj bilettäjille, tanssiravintoloita tanssijoille eli kaikki jotenkin erikoistuneita johonkin.

Ehkäpä homot ja lesbot haluavat kertoa/tulla ulos kaapista, koska eivät halua leimautua heteroiksi. Ihan niin kuin heterot eivät halua leimautua homoiksi/lesboiksi.

En koe, että homot/lesbot niin kovasti nyt toisivat itseään esille...enemmän kyllä lehdissä vatvotaan heteroiden rakkaus/seksielämää.

Vierailija
2/6 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lehtien palstoilla keikkuvat julkkishomot on vähän eri asia kuin tavalliset ihmiset. Eihän kukaan esim. itseään esitellessään sano että moi, mä oon Marko, olen muuten homo. Tuskin siis tavalliset homoseksuaalit mitään numeroa homoudestaan tekevät. Onhan se hyvä, että on gay- ravintoloita, jos tavallisessa baarissa vaikka mies menee iskemään jotakuta random- miestä, joka on hetero, niin siitä seurannee varmaan vain hankaluuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamatussa sanotaan, että homous on Jumalalle iljetys. Näin sen tulee olla myös ihmisille, homoseksuaalisuus on iljettävää.

varmaan noudattaa tätäkin:

Ja kun naisella on vuoto, niin että verta vuotaa hänen ruumiistansa, olkoon hän kuukautistilassaan seitsemän päivää, ja jokainen, joka häneen koskee, olkoon saastainen iltaan asti... Ja jokainen, joka koskee istuimeen, mihin hyvänsä, jolla hän on istunut, pesköön vaatteensa ja peseytyköön vedessä ja olkoon saastainen iltaan asti. Ja jos joku koskee esineeseen, joka on hänen vuoteellaan tai istuimella, jolla hän on istunut, olkoon saastainen iltaan asti... Ja kahdeksantena päivänä hän ottakoon kaksi metsäkyyhkystä tai kaksi kyyhkysenpoikaa ja tuokoon ne papille, ilmestysmajan ovelle. Ja pappi uhratkoon toisen syntiuhriksi ja toisen polttouhriksi. Näin pappi toimittakoon Herran edessä hänelle sovituksen hänen saastaisesta vuodostaan. (3.Moos. 15:19-30)

Vierailija
4/6 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin pienen näkyvyyden olevan melko käytännöllistä, ettei ihmis/parisuhdeviidakossa tulisi kiusallisia väärinymmärryksiä puoleen tai toiseen. Useimmat tuntemistani/tietämistäni homoseksuaaleista eivät asiaa julista, muttei myöskään peittele millään tavalla. Ihan järkevä linja.

Ja toisekseen tuo lähihistoria (rikollisuuden ja sairauden leima) on osoittanut ettei asian sivuuttamisesta ole seurannut mitään hyvää. Ei maailma ole sillä tavalla pyörinyt ja kehittynyt ennenkään.

Vierailija
5/6 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

He haluavat tulla osaksi yhteiskuntaa ja soluttautua luonnolliseksi osaksi sitä. Homous on kuitenkin synti, eikä tule koskaan olemaan normaali asia. Ihminen voi olla homo, mutta hän ei saa toteuttaa sitä. Raamatussa sanotaan, että homous on Jumalalle iljetys. Näin sen tulee olla myös ihmisille, homoseksuaalisuus on iljettävää.

Vierailija
6/6 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.