Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Jaksaako joku todella lukea tämän huutisilmoituksen kokonaan???

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä ilmoitukset ovat käsittämättömiä, että etenkin neutraaleista palautteista paistoi muiden kaupankävijöiden HÄMMENNYS. Joku on laittanut, että pahoitin mieleni saamastani meilistä, enkä nyt tiedä, oletko tyytyväinen vai et? Ja tämä vastaa todella inhottavaan sävyyn jotain töykeää ja vuolassanaista...

Jokin maaninen ressukka, jolla ei ole mitään sosiaalisia taitoja, tai sitten sinne peräkylään on löytänyt tiensä piri, joka pitää tädin omissa sfääreissään, saa ajatuksen aivan lentämään ja näppiksen pysymään kädessä tuntikausia...

Jokaisella tyylinsä, mutta kun tuolla käsittääkseni on ilmoituksista jotkin säännöt, niin luulisi ylläpidon puuttuvan noihin hänen kuvauksiinsa, jotka ovat kuin jostain treffi-ilmoituksesta....että olen iloinen ja kiva ihminen, ja sitä ja tätä ja ylpeä itsestäni...Huhhhuh. Ja kun teksti ja palautteet kertovat jotain ihan muuta.

Vierailija
22/30 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tolta pirtsuliiniltä yhtään mitään?!

itse olen pyörinyt huutiksessa jo vuodesta -01 ja olen aina "naureskellut" hänen kohteilleen...on ne vaan niin hirveitä:/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että myy AINA vaatteet pestyinä ja silitettyinä eikä ymmärrä ihmisiä, jotka myyvät vaatteet suoraan lastensa päältä (yök, hän sanoo). Ja nyt myy likaisia vaatteita! ?!

Vierailija
24/30 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua naurattaa mielikuva Pirtsuliinasta vetämässä piriä (nenän kautta, ei se varmaan pistäis) tai lapsensa adhd-lääkettä jossain pohjanmaan perukoilla (siellä sanotaan hia). Siellä silmät seisoen ja näppis kuumana hän kirjoittaa innoittavia huutis-tekstejään...

Vierailija
25/30 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti oon katsonu hänen kohteitaan, kun lastenvaatteiden koot olis sopivia meille ja tavarat noutomatkan päässä.. Mutta kun nuo ilmoitukset jotenkin saa niskakarvat pystyyn, niin jää huutamatta vaikka säästäisin pk:t noutamalla itse kauppareissulla. =0)

Ja ei muuten oo Pohjanmaalla vaan Keski-Suomessa. Piriä täällä kyllä voi olla liikenteessä hyvinkin. =0)

Vierailija
26/30 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai nii, Pirtsu olikin se, joka VAIN postittaa... Sekoitin johonkin toiseen. Mutta yhtä kaikki, ei tuu huudeltua saman pitäjän myyjältä.

Vierailija
27/30 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, voi. Voipi sekkaan mennä muutama reikänen ja kuranen tuote. Ku ei nää, ni ei nää!!

Vierailija
28/30 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen Nina Mikkonen, kaksi ihmistä keneen en halua törmätä!

Vierailija
29/30 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten toiset kehtaa. Järkyttävässä kunnossa olevaa tavaraa järkyttävällä hinnalla. Eikös uudet saa jo samaan hintaan, kera huppujen.

Vierailija
30/30 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hinta oli alle viiskymppiä kun oli tarjouksessa -40 prossaa.....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi