Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

1-vuotis kuva; vaatteet ja kuvaaja?

13.04.2009 |

Meillä 1-vuotispäivä koittaa reilun kuukauden päästä ja nyt ottaisin mielelläni vastaan hyviä vinkkejä kuvaajista, joilla on ideoita hiukan erilaisiin kuviinkin!

(Asumme Helsingissä)

Toinen mitä olen pohtinut on vaatetus. Toisaalta tekisi mieli laittaa päälle ihanan raikas gantin valkopohjainen kesämekko jossa siniset raidat, sitten mietin Ralph laurenin pinkkiä tennismekkoa, mutta toisaalta taas joku superihana juhlamekko voisi olla ihana (joka vielä kaupassa :)

Kertokaahan kommentit millaisissa vaatteissa on mielestänne tulleet parhaat kuvat? Olen jostain lukenut, että yksivärisissä vaatteissa olisi etunsa. Onko teillä ollut useita eri vaatteita kuvauksissa mukana?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.fotoalexandra.com/index2.php

Tässä vähän vinkkejä.

Vierailija
2/2 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä oli eri vatteita joita vaihdeltiin ja kuvat otettiin lapsen jaksamisen mukaan parina eri päivänä. Kuvasimme ulkona eri paikoissa, yksi kuva oli ihanalla orvokkikedolla kestovaipassa "istuen", muuten sitten pari eri asua. Niin ja parhaat kuvat saatiin, kun annettiin lapsen itse touhuta korilla.

Vaatteet oli vähän vanhahtavia tyyliltään, mutta suht rauhalliset värit. Toinen pellavaa ja luonnonvalkoista ja toinen pellavaa ja tummaasinistä. Mutta vaatteethan on ihan makuasia mitä haluaa.

Kuvaajana meillä oli veljeni, joka on harrastelija luontokuvaaja (alallaan kyllä ihan tunnettu ja huippu osaaja). Henkilökuvaukset aloitti vasta silloin meidän lapsen kohdalla. Kuvauksiin otettiin mukaan silloinen lempi nalle, iso pajukori ja vaunupeittona toiminut kaunis virkattu villapeite, jonka lapsi sai syntymälahjana miehen kummitädiltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla