alkoholin käyttö
onko kellään jotain vinkkiä miten vois saada miehen lopettamaan alkoholin käyttö? suurin piirtein se juo joka toinen viikonloppu,joskus saattaa mennä kolmekin päivää putkella.. ja minä olen sitte pienen (9kk)pojan kans kotona. joka kerta se lupaa ja vannoo että nyt lopettaa juomisen että kyllä hän siihen pystyy mutta mitenkäs käy..viimex se joi viime viikolla ke-pe ja nyt taas tänään piti lähteä. onko meillä enää mitään toivoa? mä haluan suojella itseä ja poikaani. en mä halua että mun mies juo.. (oma isäni on jokin sortin alkoholin suur kuluttaja). no kiitos teille ku jaksatte lukea.. -mimmi
Kommentit (6)
tutulta, ystäväpiirissä paljon tätä ongelmaa, myös omakohtaista kokemusta, nyt näyttäis paremmalta. ystäviä yritetty auttaa, paska homma, viina pilaa kaiken! haluan itsekin kuulla miten päästä eroon. monella miehellä kolahtaa se kun huomaa että omaa lasta häiritsee ryyppäys, toisilla ei auta sekään.
jos toinen haluaa pilata oman elämänsä, perheensä ja lastensa elämän juopottelemalla, niin minkä sille voit. Kyllä se raitistumisen halu pitää itsestä lähteä.
Mun neuvo on se, että miehelle uhkavaatimus. Saa tulla vasta takaisin yhteiseen kotiin jos on vaikka 3 kk juomatta.
sen verran että baarissakin rahaa menee pitkästi yli 100e ja kotia ei voi tulla vaan jää kavereille yöksi. ja joskus kännissä jos on tullut kotia on käynyt minuun käsiksi..
mitä sellaisella miehellä tekee, joka lyö ja juo? Haluatko lapsesi näkevän sellaista?
Jos et saa miestä heitettyä kodista ulos, niin sitten vain turvakotiin.
tai voi se olla niinninkin että niin kauan kuin on elämääkin niin kauan on toivoa
onhan se nyt eri asia tissutella vähäsen pitkin iltaa kuin juoda joku kaatokänni. Ja mihin se sun mies sitten oikein lähtee kun on alkoholia nauttinut?