Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä takia tällä palstalla pilkataan koko ajan Jeesusta?

Vierailija
12.04.2009 |

Tai yritetään vesittää hänen ristinkuolema ja ylösnousemus?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän se ole ihan terveen ja järkevän ihmisen merkki ettei usko kaikenlaiseen satuiluun ja höpönlöpöön. Jeesus oli ja kuoli, juu-u. mutta tuo ylösnousemus ja muu höpötys on aivan hömppää.

Vierailija
2/8 |
12.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tatuoitu jätkä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on tarkoitettu vauva-ja lapsiperheiden asioiden puimiseen.Eikö uskovilla ole missään muualla omaa foorumia???

Vierailija
4/8 |
12.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo ylösnousemus ja muu höpötys on aivan hömppää.

Vierailija
5/8 |
12.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tottakai niin korkealentoinen satu menee harvaan läpi totena ja faktana. Se että tällä soopalla on koitettu aivopestä meitä lapsesta asti saa helposti sitten vastareaktion aikaan. Itsellä ei ole faktaa, todisteita tai vakaumusta suuntaan tai toiseen. Ihmettelen vaan että miten uskovat vaativat uskolleen faktan aseman ja vakaumukselleen arvon ja koskemattomuuden. AV mammat on fiksuja ja koulutettuja ihmisiä.

Uskonnot ovat perinteisesti moralisoivia ja tietyn käyttäytymiskoodiston olettavia yhteisöjä, joten itsenäisesti ajattelevat ihmiset saavat vain näppylöitä. Luonnollinen reaktio sellaista kohtaan että täällä sanotaan suoraan mitä siitä ajatellaan. Jos uskovalla ei olisi mitään epäilystä uskostaan niin minkään herjan ei pitäs tuntuu miltään.

Eihän mitään tai ketään pitäisi syrjiä, mutta yhteisö joka moraalillaan ja määrittelyillään syrjii, on ansainnut ihan itse herjansa. Uskontojen ja Jeesuksen nimissä on tehty myös sellaisia hirveyksiä maailmassa että turhaa asioiden kaunistelua miettisin tarkemmin.

Vierailija
6/8 |
12.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kimpassa hyokataan sen kimppuun mista ei olla varmoja ja josta pelataan etta on jotenkin vahvempi. taa on tata aikuisten 'koulukiusaamista'. ole huoleti, se on heidan heikkouden merkki. en ole itse uskovainen, yritan aina vain ymmartaa ihmisten kaytosta.

Vierailija
7/8 |
12.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristityillä on ollut tosi kauan mollausmonopoli... Syntisiä on katsottu nenää pitkin ja passitettu helvettiin ja oltu itse niin korkeatasoisia ihmisiä. Homot on saaneet helvetin tulta niskaansa ja niin edelleen. Nyt uskovaiset saavat pikkasen maistaa omaa lääkettään. Ehkä se siitä tasaantuu aikaa myöten?

Vierailija
8/8 |
12.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ei saisi rienata? jos on uskossa, niin ei kai sitä mikään muuksi muuta. käänsihän Jeesuskin toisen poskensa.