Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei halua tätä lasta.

Vierailija
12.04.2009 |

Minä raskaana ja mies ei ilmeisesti halua tätä lasta. Ukko käyttäytyy minua kohtaan välinpitämättömästi eikä osoita minkäänlaista kiinnostusta syntyvään lapseen. Ei varmasti tiedä edes laskettua-aikaa.

Alkaa olla aika stressaavaa. En saa minkäänlaista hellyyttä tmv. Kun kysyn mikä on, vastaa:ei kai mikään, ei ole tarkoitus olla välinpitämätön.

Mitä teen?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
12.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki parempi mies ;)

Sellasiakin löytyy nim kokemusta on.

Esikoisen isä oli samanlainen, aja arki oli yhtä heevettiä vauvan synnyttyä.

Mutta itse parhaiten tilanteen näet.

Vierailija
2/26 |
12.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan suoraan? Miehet ei ymmärrä mitään vihjaluja ja kautta rantain uteluja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
12.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on sanonut ettei käytös johdu siitä

ap

Vierailija
4/26 |
12.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla mies käyttäytyi samalla tavalla kun olin raskaana. kaikki hellyys ja rakkaus olisi pitänyt kerjäämällä kerjätä. empä enää jaksanu kerjätä ja erottiinkin ennen ku vauva syntyi.

Vierailija
5/26 |
12.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa miettiä. itellä vaan on sellainen tunne, ettei halua lasta vaikka toisin väittää. kaikki outo käyttäytyminen alkoi kun saatiin tietää että vauva on tulossa.

ap

Vierailija
6/26 |
12.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on sanonut ettei käytös johdu siitä

ap

Vierailija
7/26 |
12.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa miettiä. itellä vaan on sellainen tunne, ettei halua lasta vaikka toisin väittää. kaikki outo käyttäytyminen alkoi kun saatiin tietää että vauva on tulossa.

ap

Vierailija
8/26 |
12.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerta halusit seksiä niin perkele haluut myös tätä lasta PISTE

Vierailija
9/26 |
12.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, että loinen kasvaa sisälläsi

Vierailija
10/26 |
12.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen välinpitämättömyys. Raskaana asiat otetaan kymmenen kertaa tunteella enemmän kuin normaalisti.

Vierailija
11/26 |
12.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkästään mun hormoneista johtuvaa kuvittelua.

sain pitkän tivauksen ja kiristyksen jälkeen lypsettyä syyn outoon käytökseen. myönsi että tuleva vauva ÄRSYTTÄÄ!! ei kuulemma pelota vaan ÄRSYTTÄÄ!! yhteisessä projektissa ollaan ja nyt toisella on varaa sanoa, että ärsyttää.

sanoin, että jos totisesti niin paljon ärsyttää, ettei pysty mua kohtelemaan normaalisti niin sillon saa lähtee. mitä mä tollasella lapsen isällä teen jota oma tuleva lapsi ärsyttää niin paljon.

ap

Vierailija
12/26 |
12.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämässäsi ja se sitä hirvittää. Ehkä se miettii vaihtoehtoja; lähteäkö ja etsiä lohtua muualta, vai jäädäkö ja alkaa leikkiä kotia tosissaan.

Siksi sitä ärsyttää. Se ei tiedä, mitä haluaa ja mihin on valmis.

Vierailija
13/26 |
12.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ekan aikaan ei ollut mitään tällaista.

ap

Vierailija
14/26 |
12.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytöstä uudelta tulevalta isältä. tilanne hämmentää ja ei tiedä mitä odottaa. monet käyttäytyy just näin, niin meilläkin ja vielä toisessakin raskaudessa. enemmän sääntö kuin poikkeus tuo käytös. älä nyt ainakaan eroa tämän takia! tilanne korjaantuu kyllä jos asiat muuten ok!

Vierailija
15/26 |
12.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voinu helpommin ymmärtää jos ois ollu eka tulossa,mut toka niin luulis olevan jo tuttu tilanne miehellekkiin.

Vierailija
16/26 |
12.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ilmeiseti pidä siitä..

Ap, onko YHTEISESTI toivottu toinen lapsi?

voinu helpommin ymmärtää jos ois ollu eka tulossa,mut toka niin luulis olevan jo tuttu tilanne miehellekkiin.

Vierailija
17/26 |
12.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottu ja suunniteltu lapsi! meillä eka oli todella helppo ihan vauvasta asti eikä mun raskausaikakaan ollu mikään vaikee, tarkoitan siis että en ollu mikään pirttihirmu hormonimyllerryksessäni!

Vierailija
18/26 |
12.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehellesi aikaa!

Vierailija
19/26 |
12.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka minkälaisia tunteita ja ajatuksia raskausaikana. miksei mieskin sitten.

ei tämän takia kannata todellakaan erota. anna miehellesi aikaa. koita sinä lähestyä häntä, mennä itse sinne kainaloon eikä odottaa että mies tulee ja tekee aloitteen.

jutelkaa. älä suutu heti siitä, jos toinen kertoo miltä tuntuu. vaan kerro sinä puolestaan että miehen käytös tuntuu pahalta, ja mitä häneltä toivoisit. vetäkää ihan rauhassa nyt syvään henkeä. kaikkihan on loppujen lopuksi ihan hyvin. kyllä se siitä lutviutuu.

Vierailija
20/26 |
12.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ymmärtänyt tilanteen jos esikoinen olisi tulossa mutta kun ei...?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän