Meillä tytöt Johanna, Julia ja Jenni, sopiiko mielestänne tuohon pötköön neljännelle
Kommentit (16)
kuin tuollaiset "yhteen sopivat" nimilitaniat. Laittakaa vaikka Jorma, aivan sama. Minä kyllä laittaisin ihan toisella kirjaimella alkavan nimen.
Ja toi Jade sopii jollekin ulkolaista syntyperää olevalle, ei kyllä mikään Jade Möttönen kuulosta hyvältä. Eikä näytä, jos tyttö on kalpea suomineito. Sori vaan.
on ihan yhtä imelä pissisnimi kuin nuo mainitsemasi Jasmin ja Janettekin, sori!
Tosiaan Josefiina sopisi paremmin tai vaikkapa Linnea.
Eikö se tarkoitakin jotain luuskaa tai kehäraakkia.
Otsikosta tuli mieleen Jaana. Jutta (tai Jatta) sopisi myös.
kun on Jo-, Ju-, Je-, niin tottakai jatkoksi käy Ja-
Jade taas tällaista Jasmin-, Jannica-tyylistä nykynimeä.J ade on myös suosittu romanien keskuudessa. Mutta jos ei em. haittaa, niin siitä vaan kuopuksesta Jade.
Jade ei oo mun suosikkinimiä,mutta ei kyllä todellakaan mistään pahimmastakaan päästä ja ihan sanotaan "Jade" suomalaisittain niin se on ok.
Itse inhoan ainoastaan sellaisia nimiä joita ei oikein voi lausua suomeksi ja silti niistä annetaan "Möttöselle" suomiverio... eli just vaikka Ridge.. ei sitä OIKEESTI voi oikein sanoa suomeksi mutta sanotaan silti kuten kirjoitetaan (tai vielä naurettavampaa,sanotaan Ridzzzz Möttönen tai muuta yhtä typerää heh...)
ELI antakaa ihmeessä!!!
Lisäksi mä tapasin pari kk sitten 8v Jaden joka oli juurikin jonkunmainitsema eloveena-Jade ja ei se silti kuulostanut yhtään hullummalta se nimi!
Eikö se tarkoitakin jotain luuskaa tai kehäraakkia.
Ja JADE on jalokivi!!!!!
Meilläkin on Jade tyttönen. Ja sukunimi on ihan suomalainen ja Jade sattuu silti sukunimeen oikein hyvin.
nuo muut ovat kunnollisia nimiä ei niiden kanssa mitkään väännökset sovi
Jos kolme tyttöä on jo J:llä alkavia, niin mielelläni laittaisin myös sen neljännen alkamaan jiillä. Jade on kaunis nimi.
Jenna;Jannika, Josefiina;Julianna;Janna;Jutta;Jaana
tytölle nimeksi Jade? Olen aivan ihastunut Jade-nimeen ja miehellekin se passaa. Muitakin vaihtoehtoja voi antaa, mutta ei Jasmin tai Janette tai muuta todlela imelää.