Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko ketään todella tylsää ihmistä?

Vierailija
11.04.2009 |

itseni - tylsempää tyyppiä saa etsiä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei KOSKAAN tee mitään suunnitelmatonta, kaiken suunnittelee tarkkaan. Esim. tietää varmaan tasan tarkkaan mitä tekee huomenna klo 13 tai klo 18. Ikinä ei tee heräteostoksia. Ei juuri puhu mitään tai avaudu itsestään tai kerro mitään! Aina saa lypsää jos haluaa jotain tietää, eli itsekään en sitten halua mitään kertoa.

Ja saman vaikutelman antaa kyllä ihan muillekin, ei vain minulle kun olen hänestä joskus jonkun kanssa puhunut.

Olemme samalla alallakin eli varmasti luulisi että yhteistä olisi, mutta hän ei vain halua keskustella mistään työhönkään liittyvistä asioista.

Ap

Vierailija
2/13 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tunnen vain yhden ihmisen, jonka voisin luokitella ns. todella tylsäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kertoile itsestäni muille, koska ei huvita, mun asiat ei kuulu kenellekään, eikä niissä kauheasti kertomista olekaan. Lisäksi olen tiukkapipoinen puritaani, enkä harrasta miesseikkaililuja, baarisekoilua enkä extremeurheilulajeja. Mä ihan oikeasti tykkään olle kotona lasten kanssa, kasvattaa kukkia ja lukea kirjoja. Juu, ja tehdä käsitöitä...

Vierailija
4/13 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kertoile itsestäni muille, koska ei huvita, mun asiat ei kuulu kenellekään, eikä niissä kauheasti kertomista olekaan. Lisäksi olen tiukkapipoinen puritaani, enkä harrasta miesseikkaililuja, baarisekoilua enkä extremeurheilulajeja. Mä ihan oikeasti tykkään olle kotona lasten kanssa, kasvattaa kukkia ja lukea kirjoja. Juu, ja tehdä käsitöitä...

Vierailija
5/13 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tylsä tuttuni on sellainen, joka ei koskaan juttele, mutta haluaa aina kyläillä meillä. Koskaan ei puhu mitään, sanoo vaan jaa, jos sitäkään. Istuu hiljaa suurimman osan ajasta. Olen vältellyt häntä ihan tarkoituksella viime vuoden, koska en jaksa olla tälle maailman tylsimmälle ihmiselle hänen ainoa ohjelmanumeronsa.

Minusta tylsyys ei ole hiljaisia ja rauhallisia, tavanomaisia tekoja, vaan sitä että ei osaa koskaan sanoa mitään mistään.

Vierailija
6/13 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tylsä voi olla myös sellainen joka puhuu koko ajan muttei kuuntele, ja ne jututkin pyörii vain oman navan ympärillä ja omissa asioissa UNOHTAMATTA tietenkään mainita kuinka paljon rahaa on mennyt jälkikasvun harrastusvarusteisiin tai ylikalliisiin autoihin "kun ei ole siitä rahasta kiinni". Ja kun tämä on aina saman kaavan mukaan niin luokittelen myös tämän henkilön tylsäksi! ;)

Vierailija
7/13 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ne ovat niitä, jotka haluavat elää elämänsä tiettyjen sääntöjen mukaan, eli koulutus, naimisiin, lapset ja talo. Täällä sitten arvostellaan kaikkia muita homoista ateisteihin suureen ääneen. Mutta toisaalta, myönnän, että joskus tällaisten ihmisten kanssa tuttavuudet jäävät pintapuolisiksi. Tosin niin sattuu useasti, koska olen niin introvertti.

Vierailija
8/13 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on tosi huono itsetunto, en viitsi, en osaa sanotaan aina kaikkeen. Vaikka näin ei todellakaan ole.

Hän ei seuraa maailman tapahtumia, ei lue lehtiä tai katso uutisia. Saati että lukisi kirjan. Keskustelun voi lähinnä virittää aiheista Salkkarit tai Seiskan sisältö.

Vierailija
9/13 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tylsä voi olla myös sellainen joka puhuu koko ajan muttei kuuntele, ja ne jututkin pyörii vain oman navan ympärillä ja omissa asioissa

yksi tuttavani on tällainen, juttu ei kyllä lopu koskaan mutta aiheet ovat olleet samoja jo vuosia. Yleensä hän puhuu omista ongelmistaan, ja vaikka olen monta kertaa ehdottanut niihin jotain ratkaisuja, ei hän kommentoi muuten kuin että ei hän voi mitään tehdä. Sitten kun hän kysyy minun tai jonkun muun asioista, on sävy sellainen, että hän toivoisi kuulevansa vain kuinka huonosti muillakin menee. En siis jaksa todellisia huolia hänelle kertoa, kuuntelen vain silloin tällöin hänen jaaritustaan kun en kehtaa lyödä luuria korvaankaan.

Vierailija
10/13 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki pitää suunnitella etukäteen ja kaiken pitää olla mahdollismman riskitöntä ja helppoa. Hänen kanssaan on tosi vaikea jutella, kun ei oikeasti kuuntele mitään. Eikä osallistu keskusteluun. Ei näytä tunteitaan. On ihan yli rauhallinen.

Vierailija
11/13 |
12.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

omaa mielipidettä mihinkään asiaan.

Vierailija
12/13 |
12.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää palstahan on niitä pullollaan. Suurin osa pienten lasten äideistä elää säälittävän tylsää elämää.

Vierailija
13/13 |
12.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ystäväni on aika "tylsä" jos sitä mitataan sillä että kuinka usein käy ylipäätään jossain ja tekee jotain rutiineistaan poikkeavaa. Hän ei juurikaan poistu kotoaan, tekee töitäkin kotona.

Mutta hän lukee paljon, on kiinnostunut monista asioista, hänen kanssaan on aina mielenkiintoista keskustella. Että siinä mielessä ei ole yhtään tylsä.