Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Palkka KVTES:n mukainen". Mistä saan tietää, paljonko se on euroina? Kiitos!

Vierailija
11.04.2009 |

Googlella löysin kunnallisen virka- ja työehtosopimuksen, mutten varsinaisia palkkataulukoita. Miten saan selville, paljon tietyllä tehtävänimikkeellä toimiva saa palkkaa, kun palkka on "KVTES:n mukaan".

Kiitos kiitos kiitos!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kovasti yritin itsekin etsiä, mutta nyt en löytänyt selvää tietoa.

Vierailija
2/22 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jaoteltu aloittain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/22 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on keskiarvoja ammattinimikkeittäin ja tuohon summaan sisältyy kaikki hnekilökohtaiset lisät jne.

Eli tuosta ei kyllä selviä kuin suuntaa-antavasti palkka.

Vierailija
5/22 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin tuosta "Kunta-alan palkkoja ammattinimikkeitä" hakemani. Onko mahdollista, että noissa on kuntakohtaisia eroja, ts. miten suuri hajonta voi olla mahdollinen? Tarkoitan nyt ihan peruspalkkaakin, en mitään henkilökohtaisia lisiä ym palkkioita.

Vierailija
6/22 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi kun olen tyhmä, mutta oliko tämä se tessin lopussa oleva palkkaluettelo, vai joku muu tilasto? Mulle tämä palkka on nyt sen verran tärkeä asia, kun tuon työn vastaanottamisesta tulisi aika paljon kustannuksia, että pitäisi tietää satasen tarkkuudella. Kehtaanko kysyä sitä hakemuksessa mainitulta lisätietoihmiseltä, vai antaako se minusta ahneen kuvan? Kyse on oikeasti siitä, että onko mulla varaa lähteä tuonne töihin.

ap

Vierailija
7/22 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä on kyllä mainittukin jotenkin esim. KVTES palkkaryhmä se ja se...

Mutta kysymällä se selviää jos ei muutoin.

Vierailija
8/22 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi kun olen tyhmä, mutta oliko tämä se tessin lopussa oleva palkkaluettelo, vai joku muu tilasto? Mulle tämä palkka on nyt sen verran tärkeä asia, kun tuon työn vastaanottamisesta tulisi aika paljon kustannuksia, että pitäisi tietää satasen tarkkuudella. Kehtaanko kysyä sitä hakemuksessa mainitulta lisätietoihmiseltä, vai antaako se minusta ahneen kuvan? Kyse on oikeasti siitä, että onko mulla varaa lähteä tuonne töihin.

ap

Palkkasihteerit tietävät parhaiten kunnan palkat ja osaavat laskea, jos eivät tiedä.

Vierailija
9/22 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruspalkka ehkä, mutta henkilökohtaiset lisät eivät. Näin ainakin valtiolla.

Vierailija
10/22 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta keskiarvot ammattinimikkeittäin toki.

Vierailija
11/22 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuon linkin takana tilastoa palkoista ammattinimikkeittäin.

KVTES on ainoa josta saat tarkat summat, kysy palkkaryhmä työnantajalta.

Vierailija
12/22 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuosta oman palkkani. Peruspalkaksi tuo antoi sairaanhoitajalle jotain 1917 euroa ja omani on 2070 euroa suunnilleen + kokemuslisät ja lisät päälle. Eli kunta tai sairaanhoitopiiri itselläni vaikuttaa paljonkin siihen mikä se peruspalkka todellisuudessa on ja miten työn vaativuus on arvioitu.

Vierailija
13/22 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mistään. Vaihtelee työnantajakohtaisesti, samalla ammattinimikkeellä voit saada eri suuruista tehtäväkohtaista(siis perus-) ja/tai kokonaispalkkaa. Paikalliset arviointikriteerit voi olla lähes oikeudenmukaiset tai lähes mielivaltaiset. Käytännössä vain ns. minimipalkka on yhtenäinen.

Vierailija
14/22 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Onko sinulla mahdollisuus mennä muualle töihin? Miten kunta-alan palkka voisi olla pienempi kuin työttömyyskorvaus?

Vierailija
15/22 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Palkkataulukot on liitteenä tessissä. Yleensä löytyy sieltä lopusta.

Vierailija
16/22 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Onko sinulla mahdollisuus mennä muualle töihin? Miten kunta-alan palkka voisi olla pienempi kuin työttömyyskorvaus?

15v vanha ketju

Vierailija
17/22 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijaus, tessit ovat kansallisia sopimuksia eikä mitään kv-ihmisoikeusjulistuksia. Saat intialaisen palkan

Vierailija
18/22 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysin tuosta "Kunta-alan palkkoja ammattinimikkeitä" hakemani. Onko mahdollista, että noissa on kuntakohtaisia eroja, ts. miten suuri hajonta voi olla mahdollinen? Tarkoitan nyt ihan peruspalkkaakin, en mitään henkilökohtaisia lisiä ym palkkioita.

On. Naapurikuntani maksaa siivoojille enemmän kuin omani. 

Vierailija
19/22 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Tietenkin kehtaat. Palkan takia sinne olet menossa. Heidän kannattaa pestata ihminen, joka pystyy sitoutumaan.

Vierailija
20/22 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et mistään. Vaihtelee työnantajakohtaisesti, samalla ammattinimikkeellä voit saada eri suuruista tehtäväkohtaista(siis perus-) ja/tai kokonaispalkkaa. Paikalliset arviointikriteerit voi olla lähes oikeudenmukaiset tai lähes mielivaltaiset. Käytännössä vain ns. minimipalkka on yhtenäinen.

Eikö ammattiliitosta saa perustiedot? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan