Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko kenellekkään kunto+ lehteä?

Vierailija
11.04.2009 |

Onko se hyvä? Mitä pidät siinä hyvänä ja mikä huonoa? Mulle soitti lehtimyyjä yks päivä ja tarjosi edullisesti ko. lehteä ja tilasinkin sen kun haluan tsemppiä tähän kuntoilu harrastuksen aloittamiseen.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen kuntosalilla kun menen stepperillä nuo kaikki sportti lehdet läpi ja jotenkin on jäänyt olo että kunto+ niistä jotenkin ei-kiinnostavin. Mielestäni siinä ollut kaikkea hömppäjuttua eniten. Sportti on ehkä paras tälläin musta tuntuu pohjalta.

Ala käydä kuntosalilla 2 päivän välein. mene ensin stepperillä tai kuntopöyrällä 20 min raskaalla vastuksella ja tee sen jälkeen vapailla painoilla (riittävän raskaat) lihaskuntoliikkeitä niin että koko ajan on kunnon hiki. Alkaa kyllä olemus kaventua ja olo parantua. Tämä pikaohje ihan siksi että itse olen saanut sillä hyvät tulokset viime aikoina. Sitä ennenkin olen liikkunut säännöllisesti mutta en ole kuntosalilla käyttänyt tarpeeksi painoja vaan olen lepsuillut. Kunnon painoilla tunnin harjoistus on jo riittävä. Muista kuitnekin käydä riittävän usein, kerran pari viikossa ei riitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme