Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2,5v väänsi tortut

Vierailija
10.04.2009 |

ole pskonut pöydälle. ap

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tervetuloa tosielämään

Vierailija
2/8 |
10.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruokapöydälle ja ruikki pissoja pitkin lattioita. Sohvassa lappu: "Älä istu, Pekka on pissannut tähän." Perheessä ollaan niin luomuja, ettei käytetä vaippoja, mutta niin laiskoja, ettei jakseta/osata opettaa lasta potalle. Näin yhdessä tuttavaperheessä. Olin sanaton kyläreissun jälkeen=(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tervetuloa tosielämään

Vierailija
4/8 |
10.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 2,5-vuotias menee vessaan, tekee asiansa ja huutaa: saa tulla pyyhkimään, multa tuli pissa ja kakka! Ja on tehnyt tuota jo vuoden.

tervetuloa tosielämään

Vierailija
5/8 |
10.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin tänään vähän päälle 2-vuotias kakkasi sänkyynsä. Potasta muistutetaan koko ajan, mutta silti kävi vahinko ja päästiin siivoamaan.

Vierailija
6/8 |
10.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahinkoja sattuu mutta kyllä nyt lapsenkin pitäisi ymmärtää ettei ruokapöydälle väännetä torttuja.

Vierailija
7/8 |
10.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole mulle juurikaan tullut pissa/kakkapyykkiä lasten kanssa. Toki yöllä alkuun on sattunut pisuvahinkoja. Ekan lapsen kanssa tuntui hankalalta "opettaa" kuivaksi, joten ajattelin antaa ajan kulua. Vajaa 3-vuotiaana itsenäisesti luopui vaipoista. Toinen oppi paljon aikaisemmin, mutta myös ihan itse. Halusi mennä pöntölle istumaan ja viesti hädästä. Ei tarvinnut sen kummemmin opettaa, kun tapahtui oikealla hetkellä.

Vierailija
8/8 |
10.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

asustella tämä perhe! Ei kai kukaan täyspäinen anna lapsensa paskoa ruokapöydälle!!! Hoitoa tarvisi vanhemmat, mikäli tämä on totta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme