Lääkäri määräsi 3 kertaa itsaria yrittäneelle 100x 1g parasetamolia
Ei silti että minua kiinnostaisi tuskallinen kuolema maksa tohjona parasetamolin yliannostuksesta, mutta 6 vuotta sitten olisin luultavasti vetänyt koko purkin kerralla riemusta kiljuen.
Nyt vaan toivosin että voisin parasetamolin sijasta ottaa oikeaa tulehduskipulääkettä ja ibubrofeiinia.
Kommentit (26)
Hei, lopettakaa jo. Täällä joku mielenvikainen kyselee aivan ihmeellisiä asioita, ei kannata kaataa enää lisää vettä myllyyn. Ei vaikuta kovin tasapainoisilta nuo ap:n kirjoitukset.
ihan ilmaiseksi kaikille raskaanaoleville. ei muuta kun apteekin kautta kotiin
Mä olen ainakin vielä hengissä, vaikka useamman kuukauden olen syönyt 12-15 buranaa päivässä. Viime viikolla otin yhtenä vuorokautena kipuun 2.8g ibuxinia josta 2g kerralla, 500mg parasetamolia, 2 indalginia ja 4 ardinexia ja yhden stilnoctin. Vasta stilnoct antoi sellaisen olon, että sain nukuttua ja ylipäätään oltua.
kysyin vaan farmaseutilta lääkkeitä hakiessani että haittaako hirveästi jos otankin enemmän kuin ohje määrää. Se vaan mainitsi tuosta että alkaa hajottaa maksaa ja unohdin kysyä että minunko vaiko sikiön.
No, en ole laskenut montako tabua on tänään mennyt mutta ei mulla ainakaan valkuaiset vielä kellastu
3 X 1000 mg parasetamolia ( eli 6x500 mg ) ihan normi annostus moniin kiputiloihin ja jatkuvaan käyttöön.
Jo kymmenen 500 mg panadolia KERRALLA riittää suurimmalla osalla ihmisistä saamaan maksan hajalle ja aiheuttamaan kuoleman. Samoin, jos ottaa päivän aikana 4-5 500 mg panadolia yhdeksän päivän ajan. Varma kuolema.
Terveisin sairaaanhoidon- ja huolenpidon koulutusohjelmassa opiskeleva lh
4. grammasta vuorokaudessa on enemmän haittaa, sikiölle vaiko minulle? Nyt onneksi burana on tehonnut jo vähän aikaa