keskustelua uudesta, 2009 äitiyspakkauksesta
onkos täällä jo aiheesta keskustelua? pakkaushan julkaistiin jo alkukuusta Lapsimessuilla ja nyt on kelan sivuilla uudet kuvatkin:
http://www.kela.fi/in/internet/suomi.nsf/NET/100502155308EH
yleensä täältä löytyy innokkaita mielipiteitä "puolesta" ja "vastaan" :) onko tällä kertaa onnistunut kokonaisuus? yhtään en siis halua moittia itse pakkausta, se on upea juttu, mutta sisällöstä jotain mieltä voi kai olla jokainen :) joskus on jotain toisten mielestä liian tyttömäistä (kuten nyt sydänkuvioinen makuupussi?) tai poikamaista.
minusta on hyvä, että kestovaippoja on enemmän kuin ennen. lisäksi voisi ehkä vielä olla riisipaperia tai jotain hoitoliinoja. sekin on kiva, että kietaisubodeja on kaksi. minusta kietaisubodya parempaa pikkuvauvanvaatetta ei olekaan! väritkin ihan onnistuneita, hyvin unisex, paitsi haalari on (taas) minusta kamalan värinen... harmaa, niin harmaa. lempparini on vihreäraidalliset potkarit :)
mielipiteitä ja myöhemmin ehkä käyttäjäkokemuksiakin olis kiva kuulla.
"vauvanvaateharrastaja" Tiina :)
Kävin eilen kattomassa uutta äitiyspakkausta. minusta viime parina vuotena ollut kivempiä värejä, nyt sellaisia ilottomia ja hailuja. Kestovaippasetin toimivus on vielä minulle auki, enimmäkseen olen lukenut ja kuullut siitä moitteita. Olin eilen puheissakin erän äp raatilaisen kanssa ja hän sanoi että muut vaippatalot eivät juuri tarjoa kuin Imse Vimse. On ne nyt varmaan parempia kuin popolino. Vaatteiden laatukun on huonontunut, koska kaikki tulee ulkomailta. Tuttakin teettää kaikki Kiinassa ja jälki on sen mukaista. 70-luvun potkarit ovat edelleen ehjät kun on valmistettu Suomessa, mutta 2006 vuoden äp-vaatteet ovat ihan tiensä päässä. Suomessa ei valmisteta enää mitään, on se sitten varmaan hienoa!
Tämä äp mun täytyy ottaa tai sitten otan rahana. Saan ehkä niin paljon vaateita ym. tarvikkeita ettei kannata pakkausta hakea vaan sitten raha. Kierräytys ulkoilupuku ei mitenkään kiehdo.