Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette lasten Prisman kuvaston meikatuista lapsista?

Vierailija
10.04.2009 |

Ihmetyttää vaan että pitääkö lapsiakin meikata? Itse en ainakaan tykkää. Antaa kovin väärän kuvan pikku tytyölle joka kuvia katselee, että siltäkö pitäisi näyttää?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meikit. Nytkun mietin asiaa niin ei se mua kyllä häiritse.

Vierailija
2/7 |
10.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvausvalot on niin kovat. toinen asia on jos meikataan niin ammattitaidottomasti että se näkyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muakin ällötti (meikit lapsilla, yäk!!!) ja pisti silmään. Ilmeisen ammattitaidoton meikkaaja, koska kyllähän kuviin vähän puuteria tarvitaan, ettei naama kiillä, mut se ei sais lasten kohdalla näkyä. T. minunkin muksu on ollut Sokoksen katalogissa ja ei sillon muuta, kun pieni puuterihuiskutus tarvittu.

Vierailija
4/7 |
10.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä lasten ei pitäisi olla meikatun näköisiä, se lähettää väärän viestin kuvastoa katsoville lapsille. Eiköhän pienillä ole ulkonäköpaineita muutenkin nykyään tarpeeksi.

Palautetta, palautetta...

Vierailija
5/7 |
10.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina tosiaan varmaan meikataan, mutta pitäisi meikata niin että se ei näy.

Miten muuten lapsesi pääsi Sokoksen katalogiin. Näyttäisi siltä että aina kuvastoissa ovat Azzurron mallitoimiston listoilla olevat lapset. Hiljattainkin oli sama lapsi samaan aikaan kolmessa eri kuvastossa, pisti vaan silmään kun oli hieman eksoottinen. Söpöjä malleja kylläkin, mutta eikö halukkaita ole muita, vai eikö niitä vaan jakseta etsiä? Olisi kivempi katsella kuvastoa, jos olisi erilaisia söpöjä lapsia... ja innostua ostamaan kaikkea turhaa ;=)

Vierailija
6/7 |
10.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin taitaa olla, suosittu toimisto siis. Ja kokemukset Azzurrosta kuitenkin olleet tosi huonoja ainakin meidän perheessä, ylimielistä sakkia vailla empatiaa.

Vierailija
7/7 |
10.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ollut Azzurron listoilta. Niinkin tavallinen tarina, että itse olin siellä töissä ja pyysivät, kun tyttäreni näkivät. Siis "suhteilla" vaikken itse häntä "tarjonnut". Tästä on kyllä jo kolme vuotta aikaa. En ole enää firmassa, joten en tiedä nykyistä käytäntöä. T. se, jonka tyttö Sokoksen katalogissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi