Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen veli ei kehtaa tulla meille puolisonsa kanssa, koska meillä on niin sotkuista.

Vierailija
25.05.2008 |

Minä en siivoa. Minulla on parempaakin tekemistä kuin siivota jonkun toisen ihmisen takia. Kasvakoon aikuiseksi ja oppikoon kestämään maailman epätäydellisyyttä.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
25.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on usein ensimmäisiä merkkejä mielenterveyden murtumisesta.

Pyykkivuori ei sitä yleensä ole, mutta hometta kasvava tiskiallas kyllä

Vierailija
22/34 |
25.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdemme yleensä pois kotoa perjantaina ja palaamme sunnuntaina tai seuraavalla viikolla. Muuten en homeviljelyä harrasta. Tavaraa yritän myydä kirpparilla, mutta aina tulee ostettua lisää tilalle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
25.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että uusille mammoille minä sanoisin; Pitäkää perus siisteys yllä, niin ei synny ylitsepääsemätöntä kaaosta, johon ei jaksa enää tarttua.

Vierailija
24/34 |
25.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkoko meille on tunkea. En minä ketään meille halua. Olen itse sulkenut silmäni kaikelta tältä jo vuosia sitten. Elämässä on mielenkiintoisempaakin tekemistä. Kotona ollessani keskityn kirjoihini ja omaan elämääni aivan itsekkäästi. Niin paljon kuin nautin estetiikasta en jaksa ponnistella kotonani sen eteen.

ap

Vierailija
25/34 |
25.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että juuri nyt on se käännekohta elämässäsi, jolloin valitset, oletko seuraavat 20 v. perheesi siivousorja vai et: siisteys kuuluu tasan yhtä paljon miehesi vastuulle, pidä siitä kiinni tai käy kehnosti!

Vierailija
26/34 |
25.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti tuollaisen saastan keskellä eläminen on kuvottavaa. Saati sitten että kutsuu sinne vieraita!

Meillä on aina puhdasta, ihan aina. Siistiäkin usein, ainakin kerran päivässä pyritään järjestämään tavarat paikoilleen.

Puhtaat pyykit jää joskus joksikin aikaa narulle tai kasaan vierashuoneen sängylle... Mutta ko. sänky on puhdas ja pedattu ja pyykit siinä kasassa. Se on mun paheeni, mutta edelllä olevien kuvausten jälkeen kuulostaa melko naurettavalta paheelta ;)

Vierailija
27/34 |
25.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että koti on edes siedettävässä kunnossa, kun vieraat tulee. Jos teillä on normaalisti sikolätti, niin sinä olet epäkohtelias, jos et yhtään arvosta vieraita ja edes pikaisesti siivoa ennen tulemista.

Minusta kodin kunto kertoo paljon ihmisistä. Ei tarvi olla erityisen siistiä, mutta jonkinlaisen perusjärjestyksen ja puhtauden puute kertoo, että omistaja on patalaiska ja välinpitämätön. Lisäksi monilla mielenterveysongelmaisillahan on todella sotkuista ja tulee joskus mieleen, että kauheassa sotkussa elävällä ei ole kaikki palikat päässä paikallaan.

Ja asunto voi todellakin olla vastenmielisessä kunnossa. Eräs sukulaistyttö ei vissiin tunne sana siivous (on laiska ja saamaton, ei omaa elämän perustaitoja) ja sen kyllä huomaa: ilma on paksua kissanpissasta ja ottaa melkein henkeen, kun sinne menee, sohvalla istuminen tarkoittaa sitä, että kissankarvoja on paksu kerros sen jälkeen housujen takamuksessa. Homehtuneita astioita, ruokatahroja lattialla, kissojen oksennuspalloja joka kulmassa ja kakkakikkareenkin sujuvasti hakee keittiörätillä ja paiskaa sen takaisin sinne lavuaariin. Onneksi ei varmaan sitten muuten käytäkään sitä rättiä.:) Vessan lattia on jämähtänyt täyteen pölyä ja kissanhiekkaa. Lavuaaria ja pyttyä ei ole pesty varmaan vuoteen jne. Oikeasti siellä on vastenmielistä!

Vierailija
28/34 |
25.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tullut siihen tulokseen, että se on turhaa. Kakarat ja elukat sotkee kuitenkin kaiken heti. Teen ne minimit mitä viitsin. Pesen 10 koneellista viikonloppuisin pyykkiä ja siivoan toisinaan. Mies siivoaa päivittäin, mutta silti on sairaan likaista. Siivoan työkseni sairaalassa ja siivottuani päivän verran toisten kusta,paskaa ja verta ei nappaa kotona siivoaminen lainkaan.

ap

Vierailija
29/34 |
25.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voin sanoa, että tervejärkisillä on AINA perussiistit kodit.

Mielenterveysongelmaiset sen sijaan asuvat usein hirveissä läävissä.

Vierailija
30/34 |
25.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei ole väliä sillä käykö miehesi veli teillä kylässä vai ei ? Aloituksestasi päättelin, että asia sinua vaivaa jollain tasolla. Ymmärrän kyllä miksi eivät käy. en minäkään kävis teillä. Minä en tee tupatarkastuksia kenekään kotiin, omakaan ei ole täydellinen, mutta se sekasorto tuttavaperheessä hyökkää silmille heti ovelta, siinä ei erityisempiä tupatarkastuksia tarvita.

Minusta annatte erittäin huonoa esimerkkiä lapsillenne, kun annatte huushollin mennä tuohon kuntoon. Lapsia voi opettaa siivoamaan jälkiään, sitten on äidin tai isän helpompi imuroida. Ukon laittaisin hetkeksi ulkoruokintaan, jos ei edes kaljapullojaan saa kerättyä.

Vierailija
31/34 |
25.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä se enemmän rassaa kuin minua. Kauheaa ämmämäistä kitinää jostain siivoamisesta. Sotku tulee varmaan tästä hirveästä määrästä roinaa mitä meilläkin on. Kaikki on lisäksi todella kulahtanutta ja vanhaa koska ei ole varaa ostaa mitään uutta. Lapset taas ei tee niin kuin opettaa. Eivät ole koskaan tehneet ja tuskin alkavat tehdäkkään, vaikka kuinka hiuksiaan ja hermojaan repisi monta kertaa päivässä samojen asioiden kanssa.

ap

Vierailija
32/34 |
25.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras oli ehkä tämä:

Vierailija
33/34 |
25.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset taas ei tee niin kuin opettaa. Eivät ole koskaan tehneet ja tuskin alkavat tehdäkkään,

ap

Vierailija
34/34 |
25.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säkit varastoon. Äläkä anna niitä muutamaan päivään ja älä sittenkään kaikkia kerralla. Ja sama uudestaan, niin kauan että oppivat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme