Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen veli ei kehtaa tulla meille puolisonsa kanssa, koska meillä on niin sotkuista.

Vierailija
25.05.2008 |

Minä en siivoa. Minulla on parempaakin tekemistä kuin siivota jonkun toisen ihmisen takia. Kasvakoon aikuiseksi ja oppikoon kestämään maailman epätäydellisyyttä.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
25.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina tulossa porukkaa, ketkä eivät kestä meidän siivottomuutta. Kamala siivoaminen ennen vieraiden tuloa ja auta armias jos tulee yllätysvieraita..sitten takki niskaan ja ulos juttelemaan.

Vierailija
2/34 |
25.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yksi sukulainen, jonka asunto on aina kauheassa sotkussa. Minua ahdistaa kyläillä siellä. Enkä tosiaan ole mikään siivousintoilija, mutta kyllä se raja tulee jossain vastaan mitä voi sietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
25.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yksi sukulainen, jonka asunto on aina kauheassa sotkussa. Minua ahdistaa kyläillä siellä. Enkä tosiaan ole mikään siivousintoilija, mutta kyllä se raja tulee jossain vastaan mitä voi sietää.

Kyselee ei-niin-siisti-ihminen..

Vierailija
4/34 |
25.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri asia on minusta olla tavarat epäjärjestyksessä=sotkuista kuin oikeasti likaista.

Vierailija
5/34 |
25.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

(kirjoja, lehtiä, laseja, kyniä jne). Tasot pölyisiä eikä lattioitakaan ole välttämättä ihan vasta imuroitu. Ahtaassa asunnossa paljon huonekaluja, joten jalalle ei juuri sijaa ole astua. siihen vielä kissat ja koirat ja niiden haju päälle.

Vierailija
6/34 |
25.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

(kirjoja, lehtiä, laseja, kyniä jne). Tasot pölyisiä eikä lattioitakaan ole välttämättä ihan vasta imuroitu. Ahtaassa asunnossa paljon huonekaluja, joten jalalle ei juuri sijaa ole astua. siihen vielä kissat ja koirat ja niiden haju päälle.

Sekasorron vielä ymmärtää ja sitä löytyy varmasti joka kodista joskus. Mutta jos on suoranaista paskaa siellä sun täällä.. Hyhhyh. Tiskit koneeseen, vaatteet lojumasta, lehdetkin voi olla ihan pinossa. Ja eläinten haju, miksi ne haisee! Pidä ne puhtaana! Normaalisti eläimet eivät haise.

Ja yks mikä toisten kodeissa ällöttää, on likaiset huonekalut!

Vierailija
7/34 |
25.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä niissä ne ominaistuoksunsa ovat.

Vierailija
8/34 |
25.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

[ Ja eläinten haju, miksi ne haisee! Pidä ne puhtaana! Normaalisti eläimet eivät haise.!

Vierailija
9/34 |
25.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos tiedetään että vieraita ei ole tulossa =)

Eli astiat on kyllä koneessa eli tiskipöydällä tai -altaassa ei likaisia astioita ole, mutta tavaraa silti on pöydillä. Esim. sohvapöydällä on pari lehteä, kaukosäätimet, joku namipussi, kyniä jne. Ja sama juttu ruokapöydän suhteen, siinä lisänä leivänmurut, kun tässä taloudessa muut kuin minä ei näköjään osaa pyyhkiä pöytää.

Sohvalla on vähintään pari vaatekappaletta selkänojalla (missä ihmiset muuten yleensä säilyttää vaatteita, jotka ei vielä mene pesuun, mutta ei halua laittaa kaappiinkaan puhtaiden vaatteiden joukkoon??)

Lattioilla on aina koirankarvoja, vaikka olisi eilen siivottu. Tai vaikka tänäänkin, niin jo parin tunnin päästä niitä karvoja on uskomaton määrä. Meidän koira ei haise pahalle, tuoksuu vähän, mutta ihan hyvälle minusta (vähän koiranshampoolle ja vähän koiran ominaistuoksua). Koko asunto ei kuitenkaan tuoksu koiralle.

Ja kaiken sitten kruunaa miehen tyhjät kaljatölkit mitä löytää ihan mistä tahansa. Ei ikinä vie niitä pussiin kaappiin.

Vierailija
10/34 |
25.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aina voi olla super siistiä.

Voi meilläkin olla astioita hieman tiskipöydällä tai keittiönpöydällä. Muutama vaate saattaa olla, mutta pyrin ne pitämään vaatehuoneen naulakossa (vink, vink; sinne saa ne paikkaansa etsivät vaatteet).

Paha tapa mulla on jättää (heittää) käärästy pissivaippa roskiksen eteen ja siine se saattaa olla niin kauan kun joku kulkee ohitse ;) Myös maitorättejä on vielä sohvan selkänojilla ym.

MUTTA meillä ei ole kyllä likaista! Siitä pidän huolen.

Mulla on yks kaveri jonka luona on oikeesti törkystä - Niin likaista että mietin viittiikö ottaa itseltään ja lapsilta kengät pois :O Vanhoja homehtuneita ranskalaisia on keittiön pöydän alla. Kaikki likaiset astiat on valloittaneet keittiön, olohuoneessa on metreisstäin(!) vaatekasoja, puhtaana kai kaappeihin menossa.. Onneks niillä ei oo enää koiraa, se oli ihan törkynen kun ravas ulos ja sisälle. Ja hänelläkin on 4-vuotias lapsi, sekä vauva.

Niillä ei tee mieli kovin usein käydä, yritän heitä pyytää aina meille. Hän kehuu aina kotiamme siistiksi ja mua siivoushulluksi, vaikka ihan perussiivouksia teen. Eikä meillä siis ole supersiistiä.

Vierailija
11/34 |
25.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ihmeessä pitää työnnääntyä toisen kotiin ja reviirille, jos ei kestä sotkua ja epäjärjestystä.

Menettekö te kylään niiden ihmisten ja seuran takia vai vahtimaan nurkkia, jos löytyisi pari villakoiraa?

Niin ja jos sotkun takia ei tee mieli mennä kylään, se on jo ensimmäinen askel siihen, että parempi pysyä poissa..

Vierailija
12/34 |
25.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

- lattiat pöly- ja roskakerroksen peitossa

- kaikki tasot kukkuroillaan epämääräistä roinaa

- nurkat ja seinustat täynnä rojua

- keittiö niin täynnä likaisia astioita että juuri ja juuri mahtuu jossain laittamaan ruokaa

- vessa täysin siivoton - puhtaat ja likaiset pyykit sekaisin lattialla, pönttö ja potta täynnä jarrutusjälkiä, kaikki nurkat täynnä likaisia vaippoja

- ja pisteenä i:n päällä makkarin lattia niin täynnä laatikoita, pyykkikoreja, vaatteita, tuoleja, leluja ja petivaatteita, että huoneen perällä olevalle sängylle pääsee vain rojun keskelle raivattua polkua pitkin.

Tällaista on tuttavaperheen kotona.

Vierailija
13/34 |
25.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi saakeli

Vierailija
14/34 |
25.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

.että SAAT PORTTIKIELLON, älä enää tule meille t: ex-tuttavaperheesi

Vierailija
15/34 |
25.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet mieletön tupatarkastaja vailla vertaa, oikein etsit polun miten päästä tuttavaperheesi makuuhuoneeseen pötköttelemään,. oliko nurkkien nuohous niin uuvuttavaa?? Toivottavasti et vetänyt pölypalloja henkitorveesi kun suu auki hämmästyksestä riensit paikasta toiseen..

Niin, että so what??

Vierailija
16/34 |
25.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että meidän koti on ainoa, jossa on sekä sekaista että likaista.

Tänään nukuin mieluummin päiväunet sensijaan, että olisin lapsen nukkuessa siivonnut paikkoja, Ei meillä kyllä haise eikä rotat tai lutikat nurkissa juokse, mutta kestokaaos on koko ajan siivouksesta huolimatta.

Vierailija
17/34 |
25.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitän että tämä nettiaika on tuonut tällaisen lieveilmiön mukanaan ettei ihmiset siivoa kotejaan, istutaan/eletään päivät pitkät virtuaalimaailmassa.

Vierailija
18/34 |
25.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tavaraa nurkissa aikalailla ja tiskit tiskaamatta nytkin. Silti en viitsisi mennä ihan yhtä pitkälle kuin ystäväni, jonka kotona home kasvaa tiskialtaassa, pyykit on pesemättä 3 viikkoa ja lapset jakavat niin astiat, vaatteet kuin sängytkin.

Ystävä ei ole masentunut tms., tuntuu olevan melkein ylpeä elämäntavastaan!

Vierailija
19/34 |
25.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi olkoon.

Vierailija
20/34 |
25.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen kun omaksuu niin pysyy pinna pitkänä paljon paremmin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän