G: laiha ja köyhä vai lihava ja rikas ??
Kommentit (19)
palkata oman personal trainerin, jonkun salaatintekijän jne.
Voihan laihakin rikastua joten muuten kyssärissä ei ole mitään mieltä.
Itse valitsen laiha ja köyhä, jota olenkin ja joksi varmasti jään =). Enkä valitsisi rikkaiden kaverieni elämää. Onhan se mukavaa, mutta en haluaisi olla sellainen valas. Molemmat ihan liian paksuja mun makuun.
rahalla ei nääs ole minulle mitään väliä, kun vain saisin nämä rakkaat läheiseni pitää aina luonani.
Ja ne läskit olen muuten kerran jo karistanut pois, joten niitä en ihan vähällä mammonalla takaisin ota! Yöks sentään niitä aikoja.
voisi murehtia niitä läskejään vaikka alla auringon, ja matkustella ja tehdä kaikkea kivaa.
Sekä yrittää päästä kiloistaan eroon.. Vaikka juomalla pelkkiä hedelmäsmoothieta siellä alla auringon, hyvissä hotelleissa , palveltavana. =)
Minä olen nyt tosin laiha, ja köyhä, tai oikeammin keskituloinen, ja onnellinen näinkin
ja mieluummin olisin laiha ja köyhä kuin lihava ja rikas. Olen joskus ollut pullukka ja se oli kamalaa. Ei sopinut luonteelleni. En tekisi mitään niillä rahoilla, kun surisin vain niitä läskejäni :D.
fiksu on hoikka ja varakas, rikkaita on aika vähän
tyhmät tekee typeriä ratkaisuja sekä ruokavalion että varallisuuden suhteen
Siis laiha ja rikas, sorry myös rehellinen, joten oikein hyvin toimeentuleva, rikkaana en itseäni pitäisi.
mutta onneksi olen hoikka ja rikas :-)
mieheksi ottaisin rikkaan ja lihavan!
Mitä iloa oikeasti on hoikasta vartalosta? Mitä sillä saa? Kyllähän lihavatkin löytävät ihan yhtä usein hyvän elämänkumppanin, saavat lapsia yms. tekevät siis ihan samaa kuin hoikatkin - ainoa mitä hoikkuudella voi saada, on ehkä muutama vuosi enemmän elinaikaa.
Rahalla taas saa vaikka mitä ja sen avulla muutenkin tyydyttävästä elämästä voi tehdä entistäkin ihanampaa. Onnea ei raha tuo, mutta todellakin edesauttaa sitä.
Hyvin yleistäen: Suomessa köyhät on lihavia ja rikkaat laihoja.
Mulle tuli vastaan hoikka ja rikas, ja hänet otin. Itse olen hyvätuloinen ja pullea :-)
Mitä iloa oikeasti on hoikasta vartalosta? Mitä sillä saa?
Vaatteet sopii ja voi valita mitä haluaa, ei mikä näyttää vähiten kamalalta ihravuoren peitteenä, miesten katseet, kevyempi olo, parempi fyysinen kunto (aika suora korrelaatio vaikka toki on myös poikkeuksia, nykyään on vaikea pysyä hoikkana jos ei yhtään liiku), loppupeleissä myös toki terveys, vaikka se arjessa vähemmän painaakin ennen vanhuutta.
Jos olet köyhä, ei sinulla ole varaa ostaa mitään hienoja vaatteita, meikkejä yms, joilla vedät puoleesi niitä miesten katseita. Ei mitkään hoikat white trash -tyypit ole miesten silmissä varmaan juurikaan sen houkuttelevampia kuin lihavat ja rikkaat. Näin kärjistettynä siis.
Ja jos on rikas, voi ostaa itselleen personal trainerin ja vaikka oman ravitsemusterapeutin, joka pitää huolta terveydestä, kunnosta ja muutenkin terveellisistä elämäntavoista. Köyhyyshän tutkimusten mukaan myös lisää todennäköisyyttä sairastua monenlaisiin sairauksiin mm. mielenterveysongelmat on paljon yleisempiä köyhien parissa.
Itse asiassa mitä enemmän asiaa pohtii niin sitä enemmän rikas ja lihava -vaihtoehto houkuttelee. Itse olen valitettavasti vaan keskituloinen ja normivartaloinen ;-)
nämä kilot niin tiukassa, eikä mulla ole itsekuria ollenkaan :(
21, mutta jos olet rikas niin voit vaikka teettää ne retkut päällesi, jolloin saat varmasti sopivat
Mutta ei lopputuloksesta silti hyvännäköistä saa. Hoikan päällä henkkamaukka näyttää paremmalta kuin Dior kovin läskin päällä. Eikä köyhänkään mikään pakko ole pukeutua kuin pissis. Ja tosi rikkaat personal trainereineen ja omine kokkeineen on tietysti eri asia, mutta jos nyt pysyittäis normaali-ihmisissä kuitenkin?
Painon pudottaminen painonvartijoissa on todella helppoa, rikastuminen taas ei ole. Joten pudottaisin tietysti kiloja ja pitäisin rahat.