onko muilla jatkuvasti tekemistä kotona, vaikka on vapaapäivä
niin saakeli - ei ehdi edes istua? siis nyt on 2pv ollut vapaata ja ajattelin että LEPÄÄN pari tuntia (=nukun) mutta ei hel....! Tämä siis jatkunut jo vuosia, aina odotan vapaapäiviä ja meinaan levätä mutta joka kerta menee lähes koko pv asioihin. No, uimassa kävin - mut sitten: kauppaan, pessyt pyykkiä, kirpputorin kautta siivoamassa pöydän, verokorttia pojalle hakemaan, hammaslääkäriin tytön kanssa, toinen poika piti kuskata töihin, verhot vaihdettu ja voila....PÄIVÄ MENNYT, jengi tulee kotiin ja ruoanlaitto alkaa.
Onko muilla näin KOKO AJAN? Lapsia mulla on 4. Haaveilen päivästä kun oikeesti vain makaan sohvalla 2-3 tuntia enkä TEE mitään.
Kommentit (3)
vaikka kämppä on ylösalaisin. Mies on aina töissä, joten kaikki kotityöt kaatuu mun niskaan. Käyn itsekin töissä, joten pakko on joskus laistaa kotitöistä, jos aion selväjärkisenä tästä elämänvaiheesta selvitä.
Nytkin olen siivonnut tänään 4 tuntia ym. Mutta nyt meinaan olla vapaa seuraavat 4 päivää ja olla vaan. No tietenkin vieraita tulee parina päivänä, joten jotain on laitettava niille kahvipöytään,mutta muuten en tee MITÄÄN. Olen sellainen, että en pysty rentoutumaan, jos on sotkuista eli siivoan usein
kyllähän sitä tekemistä löytää jos etsii!