Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Todella todella pahat raskausarvet...

08.04.2009 |

Sain terveet kaksostytöt tossa 7.1.2009 olen positiivisesti yllättynyt että mahani on palautunut jo melkein entiselleen... ja uskonkin jumpalla vielä onnistuvani sen palauttamisessa MUTTA yksikään jumppa ei hävitä tai auta minun todella pahoihin raskausarpiin :( olen miettinyt ONKO MITÄÄN TEHTÄVISSÄ?? koska aikakaan ei kyllä näitä arpia vaalenna... niitä on paljon ja lähinnä ne on lantion/jenkkakahvojen kohdalla ei mahassa. Monet tutut ovat päivitelleet kuinka pieneksi olen näin äkkiä muuttunut mutta myös sitä että eivät ole koskaan nähneet että joku olisi näin pahasti revennyt :( Olen suunnitellut tatuointia ehkä osaksi ainakin peittämään niitä... mutta olen myös miettinyt että onko olemassa jotain leikkausta millä sais ne pois.... ja missä hinnoissa sellaiset pyörii?? Mitä ylipäätään voi tässä tilanteessa tehdä???

En tahtoisi olla turhamainen. Olen todella onnellinen kaksostytöistäni <3<3 mutta toisaalta olen vasta 19 vuotias ja tahtoisin vielä joskus käyttää bikineitä ilman kauhistuneita katseita :)

Onko jollain samoja tuntemuksia???

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain kaksospojat helmikuussa ja mulla on varsinkin toisella puolella masua aikas kauheat arvet. Pojat köllötti siihen suuntaan ;)

Olen lukenut että Arbutin voide voisi auttaa, ainakin vaalentamaan niitä. Kokonaan niitä ei tietty saa koskaan häviämään paitsi ehkä kirurgin veitsellä?? Biothermillä on myös sellainen rasva kuin biovergetures. Se on tarkoitettu ihan raskausarville. Itse en ole vielä saanut aikaiseksi kurmpaakaan kokeilla, mutta tarkoitus on. Olisi tosiaan kiva pistää kesällä bikinit päälle niin ettei näyttäisi viillelyltä ;)

Vierailija
2/13 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistähän noita rasvoja sit saa??? minkä hintasia mahtavat olla??? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinta muistaakseni noin 40 euroa. Arbutinia myydään vissiin apteekeissa ja luontaistuotekaupoissa, hintaa en tiedä. :)

Vierailija
4/13 |
20.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpompaa on opetella elämään niiden kanssa. Elämä näkyy ja saakin näkyä ja kaikkeen tottuu ajan mittaan. Itselläni myös todella suuret ja leveät raskausarvet ympäri kehoa, leveimmillään noin 2cm ja pisimmillään lähes 20cm. Muiden mielipiteet ovat kuitenkin toissijaisia.

Nauti kaksosistasi ja unohda arvet.

Vierailija
5/13 |
20.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse joskus kokeilin raskausarpiin kaiken maailman hoitoja, rasvoja ja rohtoja ilman minkäänlaista tulosta. Tai siis ainoa tulos oli todella laiha lompakko, joten en suosittele. Suurista lupauksista huolimatta lopputulos on nolla.

Vierailija
6/13 |
21.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksospoikamme ovat pian 7 kk ikäisiä, ja maha pullottaa löysänä edelleenkin, vaikka olenkin normaalipainoinen. Mahan saa parempaan kuntoon vain tiukalla treenillä, johon minulla ei ainakaan lähiaikoina ole aikaa. Raskausarpia tuli kaikenkaikkiaan 4 kappaletta! Olemattoman pieniä ja vain muutaman sentin pituisia. Raskausarpia-juttu riippuu hyvin paljon kudostyypistä.Ilmeisesti minulla on hyvin joustava kudostyyppi. Voitelin vielä vatsaani ihan alkuraskaudesta alkaen manteliöljyllä.

Vierailija
7/13 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis kaksien kaksosten äiti ja omistan kyllä aika hurjat arvet. Ensin arvet olivat kirkuvan punaisia mutta vaalenivat kuitenkin. Raskausarvet kyllä vaalenevat mutta se kestää 1-2vuotta ainakin minulla. Niihinkin tottuu usko tai älä! Kun saat muuten itsesi kuntoon niin bikinit päälle vaan arvetkaan ei enää niin häiritse kun pömmömasu on poissa. Arvet vaalenee se vaatii vaan aikaa sitten ne ei enää ole niin silmiinpistävät. ;)

Vierailija
8/13 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama murhe täälläkin, sain maaliskuussa tytön ja pojan ja nyt navan ympäriltä säteilee arpiviidakko joka suuntaan kuin auringonpaiste! Tosin alan nyt jo tottua niihin joten en usko että kovin suurta murhetta niistä jaksan ottaa. Mutta kuinka kauan tästä pömppömahasta pitää kärsiä? Näyttää aika törkeältä kun muuten olen hoikka. Kauanko siihen palautumiseen menee yleensä ja missä vaiheessa kannattaa aloittaa rankempi vatsalihastreeni?

Vierailija
9/13 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain kaksospojat elokuussa 2008, ja lisäksi mulla on pojat -04 ja 07.

mahassa on hurjat arvet, lisäksi kaksi sektioarpea, tai osittain yksi ja paikoitellen näkyy toisenkin viillon jälki..

ylävatsa ei ole palautunut kovin hyvin alavatsa ihan ok..

jumpannut en ole..

ekassa raskaudessa arpia tuli myös lanteille, johon ei muissa raskauksissa ole tullut enempää arpia. ne entiset ovat kyllä vaalenneet aika hyvin, mutta aikaa niiden vaalenemiseen on mennyt se 1,5-2v.

iho on raskausarpien lisäksi myös veltostunut koko vatsan alueelta, joten en tiedä tuleeko tuo tuosta enää kovin häävin näköiseksi vaikka jossain vaiheessa jaksaisi alkaa jumppaillakin.

mutta mitäpä tuosta. pidän sitten uikkaria biksujen sijasta, ja kun ikääkin on yli 30v, niin on ehkä järkevintä jo katu-uskottavuuden puolesta pitää sen verran pidempihelmaisia paitoja ettei napa näy.. ;)

Vierailija
10/13 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kaksosraskaudesta on 6-v. ja arvet alkaa olla vaalenneet. Ne kuitenkin on pieni ongelma sen rinnalla miltä vatsanahka muuten näyttää. Nahka venyi niin pahasti, että roikkuu nyt isoina poimuina navan päällä :/. Ylipainoa ei ole ja vatsalihakset on kunnossa, ne ei vaan näy tuon rutun alta. Olisin ikionnelline, jos vatsassa olis VAIN arpia! Nyt en voi ajatellankaan näyttäväni vyötäröäni koskaan julkisella paikalla ja ikää kuitenkin vasta 30 v. Sorry nyt, mutta vähän harmittaa raskausarvista valitus :).

Vierailija
11/13 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile FORMOSTARia!!!

Jo kolme kertaa sai minulla arvet puolta vaaleammaksi, vatsapussin pienemmäksi (höllyvät lähti..)ja myös iho kiinteytyi!!

Kaksosten syntymän jälkeen ihoni ja vatsamakkarani näyttivät kuin jyrän alle jääneiltä. Ajattelin, etten enää IKINÄ kehtaisi bikinejä laittaa..

ONNEKSI löysin jojobaöljyn ja tuon FORMOSTARin! Vähän yli satkun maksaa kolme hoitokertaa mutta sillä saa jo niin selkeitä tuloksia aikaan että.. =)

Ota mukaasi hoitoon mittanauha ja valokuvaa ennen ja jälkeen, niin voit hymyillä parin viikon päästä ;D

Vierailija
12/13 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hävitin vanha tunnukset... no mutta sitä vaan että kokeilin sitä arbutin pigment whitening voidetta keväällä ja mulla ainakin vaaleni kaikki arvet 2kk, en siis tiedä olisivatko muutenkin vaalenneet niin nopeasti, mutten usko :)

Löysää nahkaa kyllä valitettavasti löytyy vielä.... ;)

13/13 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras voide raskausarpiin - https://tonzes.com/stretchfi.htm Käytin kahdessa raskaudessa eikä raskausarpia tullut.