Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaus ja ravintolakäynnit

08.11.2013 |

Olen ensimmäistä kertaa raskaana ja ollut aika varovainen ruokavaliota koskevissa asioissa. Pidän myös aivan äärettömän paljon itämaisesta ruoasta ja himottaa ihan hirveästi mennä Farangiin nauttimaan ihana tasting-menu "Thung song" , mutta en tiedä, saisinko syödä sellaista :( Menun sisällön näkee tästä: http://farang.fi/ruoka/tastingmenu/.

On paljon mm. mereneläviä, ei varmaan ole suositeltavaa raskaana? Pitääkö vain hylätä koko ajatus? Voih niin kovasti tekee vain mieli...

Kommentit (4)

1/4 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

heippa,

eihän tuossa ole mitään riskijuttuja kun kaikki on kuumennettuja, ei ole raakaa vakuumikalaa tms. Raa´at kalat tosiaan jättäisin syömättä, mutta siitähän aina voi mainita ravintolassa. Ja kyllähän aasialaisetkin ovat raskaana :)

2/4 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaviaarikypsennettyä? Se ehkä tuolla pisti silmään ja itämaisissa ruuissa on kai aika usein käytetty inkivääriä mitä ei suositella raskaana oleville. Itse olen kyllä aika huoletta käyttänyt currya(maustetta) jossa on mukana inkivääriä, mutta en söisi vahvasti inkiväärillä maustettua ruokaa. Tosin en kyllä söisi sitä muutenkaan kun en pidä inkivääristä että siinä mielessä minulla on tämän ruoka-aineen kanssa helppoa :) Graavikalaa taas on hirmuinen ikävä. varsinkin kun joulu on tulossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/4 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, tuo kaviaari tuskin on kypsennettyä ja melkein jokainen ruoka varmaan on maustettu currylla ja inkiväärillä. Voih. Taitaa jäädä välistä nyt, raskauden jälkeen sitten! Graavikalaa mullakin on ikävä.

4/4 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mielta Cubulan kanssa. Menussa ei mitään ihmeellistä ja raskaudesta voi tosiaan ravintolassakin mainita.

Merileväkaviaari ei tietenkään ole normaalia kypsentämätontä kaviaaria, kun se ei ole oikeaa mätiä vaan kasviperäinen tuote  ;)
Inkivääriäkin suositellaan raskauspahointiin muualla maailmassa.