Paha mieli, kun yks tyyppi ei hyväksy mua kaveriks Facebookissa.
Ei meillä edes ole mitään riitoja tms. ollut ja on sillä kavereina ihan hyvänpäivän tuttujakin..
Kommentit (14)
.. oikeasti kavereitani (FB:ssä kirjoittelu on muuten halvempaa kuin puhelimessa lätiseminen :-) ).
kaveri ei oikeasti edes oo (ehkä joskus jossain baarissa juttelee hetken tms.)
kaveri ei oikeasti edes oo (ehkä joskus jossain baarissa juttelee hetken tms.)
Kaverithan pystyy varmaan puhumaan tällaisistakin asioita.
Kauanko pyynnöstä muuten on, voisiko olla ettei ole käynyt sillä välin FB:ssa?
Toinen kaveri kertoi hänen olleen onlinessa aamulla. Ap
Kaverithan pystyy varmaan puhumaan tällaisistakin asioita.
Kauanko pyynnöstä muuten on, voisiko olla ettei ole käynyt sillä välin FB:ssa?
Hyvissä väleissä kyllä ollaan, ei siinä mitään.
Ap
otsikosta: Mulle riittää, jos ei hyväksy. En tartte perusteluita. Ihan sama..
Hyvissä väleissä kyllä ollaan, ei siinä mitään.
Ap
on äkkiseltään laskettuna 7 miespuolista kaverie joiden kanssa ollut seksiä, ennen naimisiin menoa siis :)
Peruskouluaikainen luokkakaveri pyysi minua ystäväkseen fb:ssä, vaikka ei olla ikinä oltu mitään parhaimpia kavereita, hän oli enemmänkin niitä luokan hiljaisia tyyppejä ja minä vähän enemmän äänessä aina. Ei oo mitään kirjoitellut mulle pyynnön hyväksymisen jälkeen, mut nyt oli sit vastannu jossain ihme kyselyssä minua koskevaan kysymykseen. Kysymys kuului noin suunnilleen että "Do you think XX is a nice person?" Hän oli vastannut että "No".
Ihmettelen vain suuresti, että jos hän noin minusta ajattelee, niin miksi edes pyysi minua ystäväkseen?
nyt oli sit vastannu jossain ihme kyselyssä minua koskevaan kysymykseen. Kysymys kuului noin suunnilleen että "Do you think XX is a nice person?" Hän oli vastannut että "No".
Ihmettelen vain suuresti, että jos hän noin minusta ajattelee, niin miksi edes pyysi minua ystäväkseen?
Mulla oli ihan sama juttu! Yksi hyvä kaverini oli vastannut samalla lailla tuossa kyselyssä. Tai ainakin kuvittelin että ollaan hyviä kavereita.
nyt oli sit vastannu jossain ihme kyselyssä minua koskevaan kysymykseen. Kysymys kuului noin suunnilleen että "Do you think XX is a nice person?" Hän oli vastannut että "No".
Mulla oli ihan sama juttu! Yksi hyvä kaverini oli vastannut samalla lailla tuossa kyselyssä. Tai ainakin kuvittelin että ollaan hyviä kavereita.
"en oo sun kaveri", "en leiki sun kanssa" jne.
Eikä halua, että ystävät tuntevat sitä puolta. Mulla oma veli ei suostunut kaveripyyntöön, luulen että syy on just tuo meneillään oleva bilekausi :).