Inhoaako kukaan muu pitsikuvioisia tekokuituvaloverhoja?
Minusta ne on kammottavia..... en ymmärrä ollenkaan niitä. Varsinkin makuuhuoneiden ikkunoissa niitä näkee ja jotkut pitää kerrostaloissa kaikissa ikkunoissa.
Kommentit (10)
Mulla on semmoset.
Yhessä huoneessa (toistaseksi). Asutaan rintamamiestalossaja pääasia taitaa kai olla että ME niistä tykätään!
Varmasti sun kotoakin löytyy jotain ällöä josta en minä tykkää. Ketä liikuttaa?
makkarin ikkunassa semmoinen verho. :D Musta se on tosi kiva. Meillä on muuten niin pelkistettyä, että on kiva saada vähän romantiikkaa. Vaikka mieluummin ottaisin ihan käsityöpitsiset, mutta ovat vähän tyyriit. Siinä valoverhon päällä on pelkkä valkoinen kangasverho, niin ei se pitsi näy kuin ihan kymmenen senttiä sen takaa.
En kanssa ymmärrä miten joku voi sellasia pitää. Toinen mauttomuus verhoissa on puhviverhot.
Mut näyttäähän ne muovisilta jos ne näkyy paljon, mutta ihan ok ne on kun vilahtaa sieltä verhon takaa. :D
5
Että mikä ihme on valoverho? Jokin uusi muotisuuntaus suomessa?
Mutta mulla on sellaiset olohuoneessa kun asutaan tokassa kerroksessa ja meille näkee suoraa bussipysäkiltä.
Että mikä ihme on valoverho? Jokin uusi muotisuuntaus suomessa?
Sellaiset verhot joiden läpi valo tulee eli harvaa neulosta ja tosiaan tekokuitua usein...
Siis valoverho sinänsä on minusta ihan ok kunhan ei ole niitä kamalia muka-pitsejä.
ja ikää mulla on 27v. jos sillä on jotain merkistystä