Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielenkiintoinen aihe aikuisille pidettävään lyhyeen esitelmään, aihe siis vapaa, help =)

Vierailija
08.04.2009 |

.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selität siellä mm. porvoon todellisen merkityksen, sekä perseiset kädet yms. Esittelet myös muita legendaarisia juttuja.

Vierailija
2/12 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdyttää (valistaa tms.) kuulijoita vai esim. todistaa puheenpitotaitosi (eli oletko jollain kurssilla?)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä tekisin. Kesto siis vaivaset 10 min. Olis kiva viihdyttää muita kuin et paatoksellisesti kertois esim. kestovaipoista, mikä muuten ois ihan hyvä idea =)

Vierailija
4/12 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinua henkilökohtaisesti kiinnostaa, oma harrastus tms

Itselle tulisi heti vaikka viisi aihetta josta voisin esitelmän pitää ja av-palsta ei kuulu niihin.

Vierailija
5/12 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ei sen tarvitse niin harvinainenkaan olla. Itse kuuntelisin mielelläni esitelmää vaikka juoksemisesta tai jopa vesijuoksemisesta : )

Oletko remontoinut jotakin merkittävää, kesämökkiä, talon kellaria? Tehnyt tilkkutäkkiä? Askarrellut lasten kanssa jotain hienoa?

Vierailija
6/12 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse varmaankin tällä hetkellä pitäisi parisuhteen palikoista (löytyy googlaamalla). Parisuhde aiheena kiinnostaa ja tästä uutuus "työkalusta" luin jutun lehdestä.

Vierailija
7/12 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..tuota ysiä: Tee se sellaisesta aiheesta joka itseäsi kiinnostaa ja josta tiedät paljon. Silloin paperista lukemista ei tule niin paljoa ja osaat vastata kysymyksiinkin, jos niitä esitetään.

Itselle tulee myös heti iso kasa hyviä aiheita mieleen, mutta ne on kaikki sellaisia, ja joista tiedän paljon...

-Mika-

Vierailija
8/12 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

omasta harrastuksestasi, tilanteesta josta olet selviytynyt "voittajana" ja miten jne.

Vierailija
9/12 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muutenkin varmasti kuolisin jos joutuisin esitelmän pitämään. Pelkkä ajatuskin ahdistaa... :(

Vierailija
10/12 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi koetaan, että ainoa oikea tapa elää on länsimainen?

Vierailija
11/12 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka joku Suomen pankin yleistajuinen selvitys. Siinä oppii todennäköisesti itsekin uutta, ja minusta on kiva kertoa muille sellaisia asioita, jotka ovat olleet itselle yllättäviä.

Vierailija
12/12 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"miespuoleinen työtoveri piti vastaavassa tilaisuudessa bratzseistä ja oli ollut hitti :)"

Tai vaikka Barbieista. Joku tuollainen ihan hassu ja kevyt aihe olisi minusta hauska.

Itse olen vastaavan esitelmän pitänyt muistitekniikoista. Mielestäni ihan kiinnostava ja hyödyllinen aihe.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän