Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mehupaastosta tietäviä?

Vierailija
08.04.2009 |

Suunnitelmissani olisi ensimmäisen kerran paastota, ja haluaisin kokeilla mehupaastoa. Oisko joku joka olisi kokeillut ja haluaisi kertoa mielipiteensä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...suolihuuhtelua mäkin hieman mietin, et kuinka vaikeaa se on ennenkuin tottuu

Ap

Vierailija
2/5 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

7-10 päivän paastoja, lasten syntymän jälkeen en ole paastonnut.

Tulee ihan kiva olo, kaikki pöhötys lähtee pois.

Ikävimpänä koin suolihuuhtelun, mutta se on pakko tehdä, ettei tuu pääkipua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen paastonnu kaksi kertaa elämäni aikana.. vogelin 7pv ohjelmalla, johon kuului suolihuuhtelukin.

Pari ensimmäistä päivää on hankalampia, kun on koko ajan nälkä ja tekee mieli kaikkia herkkuja.. mutta sitten helpottaa ja elimistö tottuu syömättömyyteen. Olo on kevyt ja puhdistunut.

Paino tietenkin laskee paaston aikana, mutta se ei ole pysyvää, jos palaa entisiin ruokailutottumuksiin.

Vierailija
4/5 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen, mutta muista noudattaa ohjeita. Ekana päivänä on aivan järkky nälkä, mutta sitten helpottaa. Itse en saanut kasvismehuista alas muuta kuin porkkanamehua, joten sillä ja rypälemehulla mentiin. Paino putosi kivasti ja siitä tuli kyllä oikeasti "puhdistunut" olo. Töissä en olisi jaksanut käydä, eli suosittelen ajoittamista esim. loma-aikaan.

Vierailija
5/5 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kun olen vielä viimeisiä kuukausia hoitovapaalla. Oliskohan se 7vrk sopiva näin ensimmäiseksi kerraksi, vai liian pitkä aika?

ap