Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako 7kk vauva seisoa?

Vierailija
08.04.2009 |

.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ainakin monet tuon ikäiset seisoo tukea vasten ja/tai kävelee tukea vasten ja käsistä kiinni pitäen.

Tuskin siitä sen enempää on haittaa jos seisoo jo ilmankin tukea.

Vierailija
2/11 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan terveiltä isoilta lapsilta nyt vaikuttavat. Ei ainakaan kukaan ole kieltänyt esim. neuvolassa. Miten sen seisomisen estäisi tuon ikäiseltä jos lapsi on kovin innokas seisomaan? Kävelleetkin ovat 9 kk iässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä jo kävelee

Vierailija
4/11 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meil neiti lähti ryömiin 4kk, konttaan 5.5kk ja nous seisoon tukia vasten 7kk.. käveli tukia vasten 9kk tosin käveleen ilman tukia lähti vasta 13kk

Vierailija
5/11 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 kuukautisena ja käveli ilman tukea 9 kuukautisena. Tosin meno oli sitten sen mukaista kun jalat vei eikä päässä vielä paljon järkeä

Vierailija
6/11 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä silti seisottaisi tukea vasten vauvaa, joka ei vielä itse osaa siihen nousta.

Vierailija
7/11 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi eri asiaa.

Sama juttu istumisen kanssa, jos lapsi itse hakee istumaan tai seisomaan niin antaa mennä. Mutta itse ei saa laittaa, ettei sitten tee tuhoja lapselle -ja tästä sitten entisestään viivästyttää kunnollisia liikkeitä.

Mm. hyppykiikkuun ei saa laittaa lasta jos lapsi ei osaa tukevasti seistä eikä kävelylaitteisiin.

Vauva ei ole mikään koeapina!

Vierailija
8/11 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se seiso jos ei itse halua, vaatii kuitenkin aikamoista jalkalihastyötä se seisominen.

Vierailija
9/11 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän kohta 8kk ei edes istu vielä itsenäisesti ilman tukea vaan kellahtaa pehmeästi kumoon, syöttötuolissa istuu ruokailun ajan.....esikoinen istui tukevasti jo 6kk:n iässä, keskimmäinenkin kellahti kumoon vielä 8 kuukautisena, mutta sitten käveli jo tukea vasten 9kk.

Vierailija
10/11 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miun sisko osas jo kävellä ilman tukia tuon ikäsenä. :)

Vierailija
11/11 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa miten seisotetaan? No sitä pidetään pystyssä! Otat vaikka lasta kainaloista kiinni tai lojumaan kävelyttäjään ja vauva "kävelee".

Kato kun kaikki vanhemmat ei ole maalaisjärjellä varustettuja, vaan asioita tarttee tehdä ennenaikasesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi