Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mulla on? Oli flunssa, nyt särkee poskia ja hampaita vihloo tosi ikävästi.

Vierailija
07.04.2009 |

Kaikki kylmä ja kuuma vihloo hampaita ihan julmetusti. Muutenkin juilivat. Yöllä pahin olo. Poskiluita jäyttää, samoin leukaluita.

Kuumetta ei ole ja flunssa jo hellittänyt muuten.

Kenelläkään tietoa mitä voisi olla?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ole koskaan ennen vihlonut hampaista ja nyt vihloo jatkuvasti.

T: Ap

PS Onko poskiontelotulehduksessa välttämätöntä syödä antibiootit, vai voiko lähteä itsestäänkin?

Vierailija
2/9 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on noin reippaat oireet niin hae antibioottia, lievät tulehdukset paranee monesti ilmankin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli sitkeä. Juuri hampaita särki, ja kun tulehdus meni ohi, niin niitä särki vielä aika pitkään sen jälkeen. Omituista oli.

Minä käytin homeopatiaa, eli en osaa kommentoida tuota antibioottiasiaa.

Vierailija
4/9 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta aamulla muu kuin soittaa lääkäriaika.

T: Ap

Vierailija
5/9 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

just eilen samojen oireiden vuoksi kävin lääkärissä. Ihmeellisintä oli, ettei ollut sitä perinteistä räkätautiakaan! No märkä ja jonkun verran räkääkin huuhdottiin ontelosta pois ja ab-kuurin sain. Ei vaan tunnu auttavan...

Vierailija
6/9 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala hoitaa sitä kotikonsteilla ja jollei oireet huomenna helpota niin lääkäriin!

Kotikonsteja:

Nasolin

Sarvikuono (eli siis nenähuuhtelukannu)

Syö mausteista ruokaa, katso itkettäviä elokuvia... Mitä tahansa mikä saa nesteet kiertämään eli kyyneleitä, kyyneleitä!

Vierailija
7/9 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotikonsteja:

Nasolin

Sarvikuono (eli siis nenähuuhtelukannu)

Syö mausteista ruokaa, katso itkettäviä elokuvia... Mitä tahansa mikä saa nesteet kiertämään eli kyyneleitä, kyyneleitä!

Halkaise sipuli ja imppaa oikein kunnolla.

Runsas nesteiden nauttiminen tekee räästä juoksevampaa ja siten auttaa sen poistumista.

Vierailija
8/9 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mars apteekkiin hakemaan sarvikouno. Sillä kannullinen per sierain neljä kertaa päivässä. Jos jostain saisit vielä Nasonex reseptin niin sitä illaksi. Menee muutama päivä ja johan räkää rupee tulemaan.....

Näillä konsteilla sain itse erittäin sitkeän tulehduksen pois. Itse en pysty syömään antibiootteja ollenkaan.

Muista myös juoda paljon sekä niistä aina pää alaspäin.

Vierailija
9/9 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran erehdyin hakemaan ab-kuurin, kun tuntui, ettei mikään auta. Mutta ei se kuurikaan auttanut. Tulehdus parani kuukauden kestettyään, kun röörit aukesi jostain syystä ihan itsestään. Oikein lätäkkö valui lattialle, kun kumarruin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä