Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana ja tupakoin!! Käykö tämä?

Vierailija
07.04.2009 |

Eli olen siis plussannut muutama pvä sitten, raskaus on totaalinen yllätys ja nyt tuntuu etten pysty lopettamaan polttamista näin vain :(

Ajattelin kysyä teiltä, että autatteko minua?

Jotenkin en vielä usko olevani raskaana, yritän polttaa mahd vähä (isosta askista vähensin puolet) ja tahto on todella kova lopettaa, mutta helppoa tämä ei tule olemaan :(

Mietin, että kun on ensi ultra ja sydänäänet kuulen niin raskaus tuntuu paljon todellisemmalta. Ajattelin, että sinä päivänä kun nään lapseni niin stumppaan kerralla.

Jos tulen tänne aina raportoimaan onko päivä sujunut ilman tupakkaa, jos tekee mieli jne niin tsemppaatteko minua päätöksessäni?

Sen myös haluan tietää, että onko suht ok etten vielä kerralla lopeta, vaan vähennän ja kun raskaus muuttuu "todellisemmaksi" niin lopetan kerralla?

autatteko?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lopetin aikoinaan ensimmäisen raskauteni alussa siten, että mietin jokaisen tupakan kohdalla, miten paljon pahaa se sikiölle saa aikaan. Kehitin itselleni tupakoinnista niin vastenmielisiä ajatuksia, että lopulta sitä ei tehnyt mieli enää ollenkaan.

Vierailija
2/3 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin voin luvata että tupakanpoltto jää siihen. :) itsellä näin kävi kahdella ekalla kerralla ja kolmannella taas lopettaminen olikin aika työn takana(silti onneksi sain lopetettua viikolla 8).

kannattaa lopettaa just sillä tavalla kuin itsestä tuntuu parhaalta ja helpoimmalta.

tsemppiä raskauteen ja lopetukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä muksu tuntunut todelliselta vielä ekan ultrankaan jälkeen, mutta jo rv 6 alkoi niin järkyttävä pahoinvointi et tupakka kyllä jäi sen siliän tien. Nyt ollaan jo loppusuoralla ja raskaus tuntuu oikeen todelliselta. Ihanaa olla savuton ekaa kertaa yli kymmeneen vuoteen! :) Tsemppiä kovasti, ja toivotaan et alkaa oksettaa niin on helppo lopettaa ;D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi