Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MIES: Voisitko ajatella ihastuvasti, jopa rakastuvasi naiseen, joka on luonteeltaan täys 10

Vierailija
13.12.2008 |

Tulette juttuun loistavasti, teillä on samanlainen huumorintaju jne.

Mutta, naisella on 30kg ylipainoa (muutoin on ihan nätti).

Mitäs sanotte?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, kaverina menisi kyllä, mutta kun en kiihotu ylipainosta, niin se seksipuoli ei kyllä onnistuisi. Ja se parisuhde olisi sitten siinä.

Vierailija
2/8 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äly korvaa kympin vartalon, kympin vartalo ei välttämättä kiinnosta lauantai aamua pidemmälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen 30 kg voi pudottaa painosta mutta vittumaiselle ämmäluonteelle tai seinästä revitylle naamalle ei voi mitään.

Thumbs up!

Vierailija
4/8 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen elänyt 20 vuotta onnellisena ja tyytyväisenä juuri kuvaamasi kaltaisen naisen kanssa.

Vierailija
5/8 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos luonne, asenne ja älykkyys on täys 10 niin ulkonäkö on sivuseikka. Sitäpaitsi, pikku ylipaino on pajojn helpompi korjata kuin puutyva äly. Luonne ja asenne on kiinni pelkästä tahdosta.

Vierailija
6/8 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä rakastuin itse myös kuvaamasi laiseen naiseen ...

M36

Vierailija
7/8 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on emäntä jolla on tuo 20 - 30 kg ylipainoa ja tiedän, että se ei tule koskaan häviämään - minun kanssania. Jos joutuisi hankkimaan uuden miehen, sitten ehkä laihtuisi.

Tietysti jos lähtee uuteen suhteeseen ylipainoisen ihmisen kanssa, niin voihan se siinä alussa laihtuakin. Ylipaino on kuitenkin tavallaan ihmisen piirre, ei ole sattumaan että joku on ylipainoinen. Se läski palaa takaisin sitten jossain vaiheessa kun alkuhuuma menee ohi.

Vierailija
8/8 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta luultavasti en ihastuis

Eli ensi-näkemältä en varmaan tuntis mitään mielenkiintoa

mutta jos tutustuisin, voisin hyvinki rakastua ja viettää onnellisen loppuelämän!

M 29