Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Torero-ravintolassa perunoiden vaihto 1 e!

Vierailija
07.04.2009 |

.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole aiemmin kuullut että tämmöistä tehdään.

Vierailija
2/13 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se on Torrero.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/13 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos annokseen kuuluu lohkoperunat ja haluatkin tikkuperunat, niin siitä peritään 1 €.

Vierailija
5/13 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran kuukaudessa ravintoloissa syön, mutta enpä kyllä moiseen muista törmänneeni. Mainitkaapa niitä muita ravintoloita, joissa sama käytäntö on?

Itse tulen ehdottomasti välttämään moisia rahastuspaikkoja. Tuohan on ravintolalta äärimmäisen typerää, sillä perunoiden vaihto ei käytännössä lisää kustannuksia, joten miksi ihmeessä siitä pitää asiakasta laskuttaa? Tai tiedän, että miksi - ravintola haluaa maksimoida voittonsa, mutta fakta on se, että tuollainen on heidän kannaltaan typerää ja jättää asiakkaan suuhun paskan maun, ihan suotta. ravintolan kannattaisi ottaa katteensa muualta, vaikka sitten hinnoittelevat kaikki annoksen hieman kalliimmiksi.

Vierailija
6/13 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

erikoishamppa lisä(eli sipulit pois ja lisähintaa)

Vierailija
7/13 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä melkein aina vaihdan. Tämän pitäisi kuulua hintaan, koska on niin yleistä. Ja sitä ei kuitenkaan korvata, jos jätän paprikan pois?

Vierailija
8/13 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rossossa kun käytiin syömässä vaihdoin kastikkeen toiseen, ihan vain allergia syistä ja kerroin sen myös tarjoilijalle. Laskussa oli kastikkeen vaihdosta peritty 2,5€. Olin todella pettynyt, koska tarjoilija ei maininnut, että kastikkeen vaihto maksaa, vaikka se minusta olisi ollut ihan kohteliasta kunnen tomaattia voi kerran syödä. tarjoilija kyllä pahoitteli, ettei huomannut sanoa ja sain sellaisen kuvan hänen äänen sävystään, että hän piti minua ihan idioottina kun koitan valehdella kastikkeen vaihtosyitä. harmitti kyllä vaikkei maailma 2,5€:n kaadukkaan!

Vierailija
9/13 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdan aina perunat lämpimään kasvislisäkkeeseen, eikä siitä oteta maksua missään. Rosso ja Amarillo on ketjuravintolat, joissa tämän olen tehnyt ja lisäksi paikallisia paikkoja. Tästä jos voisi teoriassa ehkä laskuttaa, kun tulee ihan eri laatua perunan tilalle, mutta eipä ole mitään maksua otettu.

Vierailija
10/13 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdan aina perunat lämpimään kasvislisäkkeeseen, eikä siitä oteta maksua missään. Rosso ja Amarillo on ketjuravintolat, joissa tämän olen tehnyt ja lisäksi paikallisia paikkoja. Tästä jos voisi teoriassa ehkä laskuttaa, kun tulee ihan eri laatua perunan tilalle, mutta eipä ole mitään maksua otettu.

Vierailija
11/13 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan, viimeksi kun olen molemmissa ollut, niin kesti tunnin saada ruoka eteensä. Ja Amarilloon piti vielä jonottaa tunti, että pääsi edes pöytään. Todellisia pikaruokaloita siis.

Vierailija
12/13 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta rakas tarkkaavainan lukija, kirjoitin myös tekeväni vaihdon _paikallisissa paikoissa_ tarkoitten sillä ilmeisesti sinunkin mielestäsi _oikeita_ ravintoloita.

Vierailija
13/13 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka usien syönkin ulkona.

Naurettavaa ahneutta. Kierrän kaukaa kyseisen paikan, kiertäkää tekin.

Ja tuohon Rosso-juttuun en usko

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän