Fleecehaalari, isossa koossa?
Mistä löytäisin ison fleecehaalarin lapselle? Sais olla ainakin 98, mut miel. isompikin. Reimalla oli kai 98 cm asti koot haalarissa, mut onko millään merkillä vielä isompia? Vai eikö tuon ikäiset lapset käytä enää haalaria. Mun mielestä ois niin kätevä pukea välikausiasun alle fleecehaalari ja onhan talveks kuitenkin villahaalaritkin tosi isoihin kokoihin asti.
Kommentit (12)
Mun tytöllä on käytettynä saatu Kids-merkkinen fleecehaalari kokoa 120cm. Ja pehmoinen ja joustava on. Eikös tuo ole Anttilan oma merkki tuo Kids?
mutta kaipaan vielä fleecehaalaria välikausipuvun alle. Pitää siis katsastaa Anttila. Onko muualta löytynyt?
hiostavan ja ikävän tuntuisen fleecehaalarin? :(
Kun olis aitoja villahaareita tarjolla pilvin pimein....
todella ihan kesään asti välikausipuvun alla?
Itse en ole huomannut, että fleece olisi jotenkin ikävän tuntuinen. On vaan erittäin pehmeä ja mukava. Eikä kyllä hiosta.
jos väität, että fleece on mukavampi ja vilpoisampi ja hengittävämpi kuin aito villa......
muistaakseni jopa 128 cm asti ja koot ovat reilumpia kuin Reiman.
että fleece on mukavampi ja hengittävämpi kuin villa, mutta mielestäni kaikelle on aikansa. Villa talveen, muut materiaalit kevääseen/syksyyn. Eipä onnistuis villahaalarin pesu niin kätevästi kuin fleecen, ovat kurassa miltei joka päivä.
Anttilasta olen sen joskus ostanut. Se on sellasta kivaa ohutta fleeceä, ei todelläkään mikään tönkkö!
hinta usein markettia kalliimpi, mutta ei päätä huimaavaa
Meillä lapsella 120cm Everton-merkinen ohut ja pehmoinen fleecehaalari.
Fleecehaalari voi olla isommalla lapsella aika tönkkö. Mieluummin villahaalari, joka on joustava ja lämmittää hieman kosteanakin.