Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi taas kutsutti itsensä lapsen synttäreille

Vierailija
06.04.2009 |

alkoi kysellä 3-vuotiaalta lahjatoiveita ja kertoi tulevansa käymään syntymäpäivillä. En ole kyllä aikonut anoppia kutsua ja synttärit pidetään ihan muuna päivänä kuin anoppi luulee

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko ihan dille?

Vierailija
2/8 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä torvelo!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sattunut miniäksi sivistymätön moukka.

Vierailija
4/8 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisitko ajatella pitäväsi omat tunteesi kurissa sen pienen hetken kun lapsellasi on syntymäpäivä. vaikka et pidä anopista, niin ehkäpä lapsesi kuitenkin pitää? kyllä aikuinen ihminen sen verran kestää lapsensa puolesta. ei sinun silti tarvitse sydänystäväksi ruveta.

minun oma äitini ei ole koskaan tullut lasteni syntymäpäiville, vaikka kuinka on pyydetty. ei hän käy meillä muutenkaan kylässä, ei ikinä. miljoona kertaa olen pyydellyt, ja aina on jotain tekosyitä ettei voi tulla. sepä vasta tuntuukin kurjalta.

Vierailija
5/8 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten syntymäpäiville ollaan aina kutsuttu. Samaan aikaan on muita ihmisiä, jotka eivät ole vähään aikaan tavanneet ja kas kummaa viihdyttävät toisiaan. Eli minun ei tarvitse sanoa anopille kuin hyvää päivää ja kiitos.

Vierailija
6/8 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä minä minä....

Vierailija
7/8 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan nyt anopin täytyikin kutsuttaa itsensä lapsen synttäreille jos ap ei tajua häntä muuten kutsua.

Oli itse sitten mitä tahansa mieltä anopista niin se ei tarkoita sitä että lapselta evätään oikeus siihen toiseenkin mummiin joka anoppi on.

Vierailija
8/8 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä aikonut anoppia kutsua ja synttärit pidetään ihan muuna päivänä kuin anoppi luulee

vai onko miehesi tossukka? Mikä on syy, että mies ei itse osaa äitiään kutsua lapsensa synttäreille?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi