Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En uhraa itseäni perätilavauvan takia

Vierailija
06.04.2009 |

Olen nyt rv 35 ja alkaa näyttää siltä että vauva jää perätilaan. Minulla runsas ylipaino ja sektio olisi minulle jopa hengenvaarallinen. Olenkin päättänyt että vauva syntyy alakautta, oli perätilassa tai ei.

Otan ennemmin riskin että odottamani vauva vammautuu, kuin sen että kuolen itse sektioon. Rakastan elämääni ja esikoistani enkä ole valmis uhraamana itseäni syntymättömän takia.

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"runsas ylipaino"....

Vierailija
2/57 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sua ei muiden mielipiteet kiinnosta, niin mitäs vittuu täällä huutelet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihavat on leppoisia.

Vierailija
4/57 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ehtii hyvin vielä

Vierailija
5/57 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

helvetistä päähäsi tulee tällaisia provoaiheita? Olisiko ammattiavun paikka?

Vierailija
6/57 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsi syntyy terveenä ja minäkin jään henkiin niin sitten mennään päivä kerrallaan, esikoinen ei saa kumminkaan kärsiä vauvan olemassaolosta

Ei se esikoinen kärsi vauvan olemassaolosta, sehän on sen sisarus eikä mikään kauhistus joka saa koko perheen kärsimään. Minä ainakin olen niin onnellinen, kun näillä meidän lapsilla on toisensa ja toivottavasti ainiaan, silloinkin kun minusta aika jättää.

Mä oikeesti toivon, että oot vaan a) provo b) tosi pahalla tuulella kun kuulit että vauva on perätilassa ja sektio sinulle hengenvaarallinen (?) c) tai edes masentunut. Oikeesti, puhu näistä ajatuksista neuvolassa / synnärillä, se pieni ihana tuhisija jolle olet maailman tärkein tarvitsee rakastavan äidin ihan niinkuin esikoinenkin. Ei se esikoinen vauvasta kärsi, vaan oikeesti tulee tykkäämään hirveesti siitä pienestä vauvasta. Anna esikolle tehtäviä, kuten puhtaan vaipan tuonti ym. Anna osallistua vauvan hoitoon kanssasi, tykkää kovasti ja näin molemmat saavat huomiota samaan aikaan.

Vierailija
7/57 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai jätätkö laitokselle?

2

Vierailija
8/57 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ite halusin mieluummin sektion ja lääkärit yritti epätoivoisesti saada mut synnyttämään alakautta. Eli vissiin ne suosii alasynnytystä perätilavauvoillakin...Joten tuskin tulee mikään ongelma olemaan tuo sinun synnytys, eiköhän lääkäreillä ole kokemusta siitä. Hyvä kun tiedät mitä haluat ja onnea synnytykseen.

Vierailija
9/57 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytyskään! Mistä ihmeestä olet repinyt tuon draaman? Perätilavauvoja syntyy vuosittain Suomessa pilvin pimein, ei siinä ole mitään draamaa, vauva sieltä pulahtaa ulos peppu edellä jalat masun päällä.

Vierailija
10/57 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta täytyy kuitenkin sanoa. Itse ne koskaan asettaisi itseä lapsen edelle. Et sinä esikoistasi sillä sektiolla tappaisi..

Vierailija
11/57 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pahasti vammautunut vauva jää laitokselle

Vierailija
12/57 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytyskään! Mistä ihmeestä olet repinyt tuon draaman? Perätilavauvoja syntyy vuosittain Suomessa pilvin pimein, ei siinä ole mitään draamaa, vauva sieltä pulahtaa ulos peppu edellä jalat masun päällä.

ETTÄ TE VOITTE OLLA HULLUJA JA FANAATTISIA!

Vierailija
13/57 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka oli lapsi perätilassa.Sillä seurauksella että n. 10 v. myöhemmin joutui alapäänkorjausleikkaukseen..

Vierailija
14/57 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen molemmat perätilavauvat synnyttänyt alakautta ja tikkejä on tullut alle 10.

Ap:n oletettua tilannetta kommentoisin, että ihan hyvinhän se vauva voi vielä kääntyä ja toisekseen, onko ultrattu vai käsikopelolla tarkkailtu. Jos ap nimittäin on niin ylipainoinen kuin kertoo, niin ei ole ihan helppoa selvittää miten päin se vauva siellä on...

ETTÄ TE VOITTE OLLA HULLUJA JA FANAATTISIA!

Vierailija
15/57 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ottakoot lapsen ulos vaikka kilon palasina, sektioon en suostu

Vierailija
16/57 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksi käy pientä.

Vierailija
17/57 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö Porvoossa synny perätilavauvoja... Sehän on ihan aika normaalia. Hohhoijjaa, kun sait mammat taas provottua. Vai oletko 180-300 kiloinen? Hih.

Vierailija
18/57 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sektiota ei tule niin kauan kuin multa kysytään. Esikoinen 4,3kg raivasi kyllä hyvin tietä perätilavauvallekin

Vierailija
19/57 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja rakastan tätä ylipainosen elämääni niin paljon että en ainakaan tuntemattoman (syntymättömän) takia sitä uhraa.

Jos lapsi vammautuu, niin vammautuu, ei voi mitään

Vierailija
20/57 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runsas ylipaino, mutta rakastat elämää? Etkö tiedä, että runsaasti ylipainoisena sun elämä ei välttämättä ole kovin pitkä....Ja kiva sun syntymättömällä lapsella..äiti oli niin läski, että otti riskin vammautumiseeni, koska olisi läskiensä takia voinut itse kuolla. Jestas mitä mammoja...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä