miehiltä mielipiteitä naisvartalosta
Aloitin viikonloppuna seksisuhteen.(sitä olen halunnut jo kauan)
Kävin miettimään että mitähän mies ajattelee minun vartalostani..
Itse olen siihen tyytyväinen, olen hoikka ja urheilullinen nainen.
mutta olen kuitenkin synnyttäny kaksi lasta ja raskauden jäljet kyllä näkyvät.
Rinnat riippuu ja alapäätä piti ommella ensimmäisen synnytyksen jälkeen.
En uskaltanut antaa miehen nuolla minua kun pelkäsin että hän pitää alapäätäni rumana. Hän olisi kuitenkin niin halunnut tehdä ja sitä olisin itsekkin halunnut..
Onko teidän mielestä useamman lapsen synnyttäneen naisen vartalo kaunis?
Haluttava?
Kommentit (10)
tietääkö miehet että myös teillä on kullilihakset joilla voi tehdä ihmeitä rakastelun aikana?
ja sinä nainen olet varmasti haluttava ja kaunis vaikka olet synnyttänyt.
rakastelkaa hämärässä eikä spottivalojen alla. tuskinpa mies suurennuslasilla tuijottaa sinun pientä leikkausarpeasi. anna nuolla ja nauti.
Saako niillä kullin paksummaksi ja kovemmaksi rakastelun aikana?
Sehän olisi hienoa. Vastaava hyöty kuin hyvistä pillulihaksista.
tietääkö miehet että myös teillä on kullilihakset joilla voi tehdä ihmeitä rakastelun aikana?
MIKSI nää jutut kääntyy AINA tähän tiukka/löysä/iso/pieni-osioon? AAARGHH
T: synnyttänyt 40 nainen jolla terve itsetunto.Mä haluan ja SAAN nauttia.
saa paljon anteeksi ulkonäössä. Vielä kun on hyvä itsetunto niin sellainen on aika hyvä nainen.
MIKSI nää jutut kääntyy AINA tähän tiukka/löysä/iso/pieni-osioon? AAARGHH
Harvapa meistä on täydellinen. Miehissäkin on "vikoja", vaikka eivät edes synnytä :) Ei kai kukaan valitse kumppaniaan pelkän ulkonäön tai edes niiden pillulihasten perusteella! Anna ap miehen nuolla, hän tuskin edes huomaa arpeasi, nauttikaa yhdessä! Eikä miehiä yleensä haittaa riippurinnat tms sen enempää kuin meitä naisiakiaan miehen alkava kaljuuntuminen, vatsan pömpötys tai vähän liian pieni vehje...rakastuminen ja intohimo antavat paljon (lähes kaiken) anteeksi! Ihminenhän on kokonaisuus.
kuten monet naiset tekevät. Tiedätkö miksi?
ps. tässähän oli kyse naisen ulkonäöstä.
Eikä miehiä yleensä haittaa riippurinnat tms sen enempää kuin meitä naisiakiaan miehen alkava kaljuuntuminen, vatsan pömpötys tai vähän liian pieni vehje...rakastuminen ja intohimo antavat paljon (lähes kaiken) anteeksi! Ihminenhän on kokonaisuus.
itsensä ja vartalonsa kanssa. Ei niitä "virheitä" voi koko ajan peitellä varsinkaan intiimissä kanssakäymisessä, joten ap rentoudu ja nauti! ;)
Ite eksyin naapurin miehen kanssa punkkaan, ollaan oltu kiinnostuneita toisistamme jo pitemmän aikaa.Hän ihanasti silitteli mun koko kroppaa ja kehui, vaikka oon tällainen "läskimakkara". Alastomana ja täydessä valaistuksessa oli ihana makoilla hänen silitettävänään seksin jälkeen...
N 42 v.
itsensä ja vartalonsa kanssa. Ei niitä "virheitä" voi koko ajan peitellä varsinkaan intiimissä kanssakäymisessä, joten ap rentoudu ja nauti! ;)
Ite eksyin naapurin miehen kanssa punkkaan, ollaan oltu kiinnostuneita toisistamme jo pitemmän aikaa.Hän ihanasti silitteli mun koko kroppaa ja kehui, vaikka oon tällainen "läskimakkara". Alastomana ja täydessä valaistuksessa oli ihana makoilla hänen silitettävänään seksin jälkeen...
N 42 v.
kerroit; "Itse olen siihen tyytyväinen, olen hoikka ja urheilullinen nainen."
Miksi mieskin ei olisi siihen tyytyväinen. Ei mainitsemillasi muutoksillasi ole mitään merkitystä.
Nuolisin !
Ethän ole edes salannut sitä että sinulla on lapsia. Kaunis vartalo ja haluttavuus on suhteellista. Jos nainen on älykäs ja hyvä keskustelija sekä hyvä itsetunto, niin kropasta saa aika paljon anteeksi. Varsinkin, jos pillulihakset on kunnossa.