Rahka-kermavaahto-seos TÄYTEKAKUN väliin?
Ne, joilla on kokemusta tuosta rahka-kermavaahtoseoksesta kakun välissä, osaavat varmaan vastata... Eli voisko rahkaa sekoittaa vaniljavanukkaaseen (kaupan valmiita lastenvanukkaita)? Ja siihen sitten marjoja tai hedelmän paloja sekaan? Miltä kuulostaa? Mikä olis sekoitussuhde?
Olen tehnyt noita liivatemousseja, mutta nyt en jaksais alkaa värkätä ja jäähdyttää... Ja haluaisin kuitenkin jotain muuta kuin perinteistä marjaa ja kermavaahtoa.
Muita helppoja, mutta maistuvia ideoita?
Kommentit (9)
kermavaahto-rahkaseos. Maukkaampi ja kevyempi kuin pelkkä kermavaahto.
Ja varmaan maistuu siltä, että yrjö lentää, jos suuhun saan tuollaista. Mä en ymmärrä tuota rahkavillitystä ollenkaan. On paljon muitakin kuin minä, joille rahka ei vain mene suuta pitemmälle.
Rahkaa, kermavaahtoa ja marjoja. Itse teen usein mansikkaa. Sekoitussuhdetta en osaa sanoa, kun laitan aina vähän rahkaa ja maistelen.
Tulee tosi hyvää kun raastaa sekaan valkosuklaata. Se valkosuklaa jotenkin jämäköittää täytteen, ei tarvi liivatetta jos haluaa siis paksusti täytettä.
Pitääkin kokeilla tuota lastenvanukasta ja rahkaa keskenään. Mulle tuli mieleen että kinuskivanukas voisi olla emin vadelmien kanssa hyvää.
Arvasin, että täältä saa ainakin rehellisiä vastuksia ;D Naamatusten kun kysyy vierailta, niin aina on "ihan hyvää" tai "tosi hyvää". Kukaan ei kehtaa sanoa, että pahaa on, älä tee toista kertaa...
Jakakaahan siis parhaat kakkutäytevinkkinne!
ap
sopii kakunkin väliin, itse laitan kääretortun väliin
purkki maitorahkaa ja purkki kaupan valmista vaniljarahkaa sekaisin (esim. Rainbow'lla edullinen vaniljarahka)
Siihen sitten vaan marjoja tai hedelmiä omien mieltymysten mukaan
Vai onko siinä valmiissa vaniljarahkassa jotenkin erilainen koostumus tms?
Vaniljasokerikin voisi toimia mutta ei siitä samanmakuista tule kuin tuosta seoksesta
vaan ihan kermavaahto-rahkaseoksesta. Ei se rahka siinä mitenkään hyppää silmille, mutta poistaa kermavaahdon "öklöyttä".