Onko kanarian saaret jotenkin ihan OUT lomailupaikka?
Ollaan menossa sinne parin viikon päästä yli 10 vuoden ulkomaanlomailu tauon jälkeen ja ne, joille olen matkasta kertonut, ovat olleet vaan et ai jaa. Kukaan ei ole ollut että "joo se on kiva paikka" tms." Meille tämä matka on hieno juttu, mutta pitäisikö tässä hävetä kun emme menneetkään Italiaan tai Portugaliin? (kyse siis euroopan lomista)
Kommentit (11)
ainakaan minun mielestäni. Hyvää matkaa ja nauttikaa olostanne!
Itse en lomakohteita valitessani mieti pätkän vertaa, onko paikka in vai out muiden mielestä. Olen käynyt kerran Kanarialla, mutta aion mennä sinne ensi syksynä toisen kerran. Meillä on nyt pieni vauva, joten sinne on kohtuullisen lyhyt lento, kohteet turvallisia ja siistejä jne. Sinne siis muiden mielipiteistä välittämättä!
oikeasti on yksi niitä loistavimpia kohteita lapsiperheellisille!
kuinka joku lomapaikka ylipäätään voisikaan olla "in" tai "out". Ihmisethän hakevat ihan eri asioita lomiltaan, miten jokainen voisi yhtäkkiä löytää hakemansa samasta "in"-paikasta kuin kaikki muut "in"-ihmiset? Vai... ovatko "in"-ihmiset sitten kaikki samanlaisia (ja tyytyväisiä pelkästään siihen, että "in"-kriteerit lomassa täyttyvät?) Ja "out"-ihmiset vaan sinkoilevat lomillaan minne sattuu huvittamaan... :D
lomareissusta (joka sekin oli kanarialle), niin kunhan tarkistin, että onkos siitä paikasta tullut kohde johon ei kukaan järkevä mene:D
alkaen ehkä omasta lapsuudestaan. Siksi siinä ei ole sellaista hekumaa kuin ihan uusissa paikoissa, joista ei juuri tiedä mitään.
heti sanoi että "minä olen käynyt siellä!" No, ei äiti nyt ihan samassa paikassa ole käynyt kuin mihin olen menossa, mutta kuitenkin kanarialla hänkin on käynyt lähes 30v sitten..jotenkin tuli siinäkin sellainen olo että olisko pitänyt mennä jonnekin muualle:/ Ap. pohtii...mutta iloinen ole reissusta ja meidän 7v poika odottaa jo reissua innoissaan;)
alkaen ehkä omasta lapsuudestaan. Siksi siinä ei ole sellaista hekumaa kuin ihan uusissa paikoissa, joista ei juuri tiedä mitään.
siisti paikka, hyvä huoneistohotelli, helppo ja rento loma. Puerto Rico täytti nämä kriteerit. Nyt on varattu ensi keväälle matka samoille seutuville. Eikä tule mieleenkään miettiä, onko in vai out...t. äippä vm. -60
ainakaan minun mielestäni. Hyvää matkaa ja nauttikaa olostanne!