Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sitä voisi edes yrittää raskaana näyttää hehkeältä, kun ei sitä ole? :o/ Vinkkejä?

Vierailija
12.12.2008 |

Itse olen aina raskaana ollessa vähemmän hehkeä, ja nyt rv 12 olo on niin "lihava", kun masu ei vielä näy mutta kiloja kyllä on tullut :o/ Olen sitä sorttia jolle kiloja tulee... jalat on ihan hirveän näköiset mutta ne nyt voi housuilla onneksi peittää.. naama on harmaa ja näppyläinen, tukka päätä myöten ja haljun värinen, karsea kaikin puolin, joka päivä on bad hair day! Nassu jotenkin pöhöttynyt (turvotusta heti alusta alkaen) jne.

Siis raskaana on ihanaa olla, ja osaan arvostaa sitä että minulla on onni saada vauva, mutta olisi todella mukavaa itselle kun saisi piristettyä olemustaan jotenkin, ja pidettyä huolta itsestään..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ainakin minun mieheni on AINA sanonut _minulle_ (ei siis suoraa ko. henkilöille) että kuinka kaunis se "maija" tai "liisa" olikaan nyt kun on raskaana!:) (esim. siskostaan ja kaverinesa naisista)

Minusta ovat olleet "samannäköisiä" mitä aina, toki ehkä hieman "turvoksissa" ainakin mahan kohdalta;) mutta kyse ei ole siitä minkä näköisiä he ovat, vaan siitä OLEMUKSESTA! Ei ole palturia kun sanotaan että raskaana ollessaan nainen on kauneimmillaan. Se kauneus ei tarkoita mielestäni sitä ulkonäköä, vaan OLEMUSTA! Eli hymyillään huomaamatta enemmän mitä aiemmin, ehkä silitellään mahaa jne. mikä lienee kaunista miehistä:)

Eli älä murehdi moisia, vaan elä ja nauti raskaudestasi!:)

Vierailija
2/5 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän meikkivoidetta ja puuteria sekä poskipunaa että ei näytä kalpealta, ripsiväriä niin silmät aukeaa. hiukset voit vaikka föönata tai tupeerata. Kihartaminenkaan ei ole mikään paha idea...eikä ole vaikeaa.

Itse käytän paitoja mitkä korostavat mahaani niin kaikki tietävät että se "pömpötys" johtuu tasan raskaudesta...jos tuntuu tylsältä aita vaikka joku kiva koru.

Syöt terveellisesti, lepäät aina kun voit, jalat ylös niin auttaa turvotukseen, juo paljon paljon vettä vaikka juoksuttaakin vessassa.

Mutta ennen kaikkea nauti koko sielusi voimin niin kaikki kyllä näkevät sen! jos ahdistut niin varmaan näytät harmaalta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo "näytän paskalta, koska olen raskaana" ole jokseenkin korvien välissä!

Toki voi kiloja tulla ja turvotusta, mutta tukan voi laittaa ja naaman ehostaa raskaanakin. Hanki voiteita, meikkejä ja hiustuotteita, jotka sopivat juuri tähän tilanteeseen...Osta vaatteita ( eihän niitä tarvitse kuin jokusen), jotka sopivat nykyiseen kroppaasi. Esim. tunikat ja empire-linjaiset yläosat yhditettynä kapeisiin äitiyshousuihin ovat varma valinta.

Koitapa esim. seuraavaa:

Laita tumma yläosa, joko tunikamallinen tai empiretoppi, ja kapeat strech-housut. Kohota tukka isoilla rullapaplareilla ja ehosta kasvot kevyesti. Osta joku uusi koru tai jopa korusarja.

Ja tosiaan, juo paljon vettä. Pidä huoli tasapainoisesta ravinnosta (ei rasvaisia mättöjä) ja kevyestä liikunnasta ( käy kävelyllä joka päivä ulkoilmassa).

Kyllä se siitä. NAUTI itsestäsi ja siitä "ihmeestä", jota kroppasi suorittaa!

Vierailija
4/5 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"lihonut", harva ulkopuolinen sitä huomaa...! Sama juttu jos laihtuu, ei kukaan muo huomaa ettei farkkujen vyötärö enää kiristä tm;) vaikka itse sen huomaa.

Sitten jos turpoaa/lihoo 10+ kiloa, niin EHKÄ muutkin (jotka harvemmin näkevät sinua) alkavat huomata asian, mutta keskimittaisella nasella paino voi olla aika lailla sen + - 10 ennenkun ulkopuoliset alkavat asiaan kiinnittää huomiota (keskimittainen on minun mielikuvissani hieman alle/yli 170cm)

Vierailija
5/5 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehiin!!! Se auttaa jo paljon. Ajattele itsestäsi ihanasti, olet kaunis jne. Kyllä se alkaa näkyä ulospäinkin kun itsekin siihen uskot! :)

Ja kohta se massu pulpahtaa kunnolla esille niin ei ole vaan "läski" olo vaan voit olla ylpeä vauvamasusta.

Tukisukat jalkaan, itsellä ainakin auttoi.

Onnellista odotusta!