Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten mä tän nätisti hanskaisin?

Vierailija
06.04.2009 |

Meillä on miehen kaa tuttavapariskunta, mä olen rouvan työkaveri ja miehet käy mm. metsällä porukassa ja mun mies laittaa tän tuttavamiehen autoja (myy niitä eteenpäin). Tällä pariskunnalla on avioliitto kuralla, eli tällä hetkellä eivät kauheesti tuu juttuun keskenään. Nainen on tosi jämpti raha-asioiden kanssa ja nyt on jääny tältä mieheltä yks reilun tonnin autonfiksaus maksamatta kun lama iski sen harrastuksiin eikä se saa niitä laitettuja autoja myytyä. On ihan sanonu kysyttäessä, että ei oo rahaa maksaa ennenku joku auto on myyty.

Nyt me ollaan pahasti rahan tarpeessa, tuo tonni tulis enempi ku tarpeeseen, sitä on nyt pari kk jo ooteltu..

Miten mä voisin saada ne rahat meille kotiin, ilman että näille ihmisille tulee enempi riitaa kuin mitä nyt on? Luulen, että rouva ei tiedä, että ukollaan on velkaa, koska normaalitilanteessa näin ei olis, vaan rouva olis jostain kivenkolosta kaivanu ne rahat... Ja kun ollaan joskus ennen puhuttu näistä ihmisistä, jotka jättää maksamatta, niin hän on tuominnut ihan sumeilematta että törkeetä on..

Voinko mä jotenki kautta rantain kysyä, että mikä tilanne heillä on, vai paukasenko suoraan? Mies nuija jää vaan oottelemaan että kaveri saa auton myytyä.. mä koitan maksella laskuja, mutta ei riitä pätäkkä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rouva niin puhut asiasta rouvalle. Sanot vaan että yksi korjaus on maksamatta ja ainakin osan siitä tarvitsette omien menojen takia.

Siitä ehkä riita syntyy pariskunnalle, mutta sillehän ei voi minkään.

Vierailija
2/2 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavallaan asia on miehesi ja sen tuttavamiehen välinen asia. Oletan siis, että miehesifirma on hoitanut auton fiksauksen ja sinä et ole firman palkkalistalla? Ja sama jos miehesi toimii yksityisesti (pimeästi?)

EIkä miehesi oikeasti ymmärrä teidän rahatilannetta? Vai miksi antaa maksuaikaa? Mikä auton myynnissä mättää?

Käytännössä asia varmaan ratkeaa, jos puhut rouvan kanssa, mutta aika ikävää ylikävelyä tuo olisi. Minä ainakin hermostuisin, jos olisin miehesi. Ei minun mieheni saisi alkaa minun raha-asioitani hoitamaan vastoin tahtoani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme