Onko se Innon sisustajamies homo?
Kommentit (15)
No onhan se, näkyy jo pitkälle että on:( Kaikkihan ne on nykyään niitä, olisivat vaan pysyneet piilossa!
Kävelytyyli ja naismainen puhe, ihan selvästi homppeli:(
vasta viime vuosikymmeninä ne on ruvenneet käyttäytymään kuin neidit. Enkä ymmärrä miksi. Ihan kuin se olisi joku rooli. Idols juontajakin oli ihan tavallinen ja "normaali" mutta kun tuli kaapista ulos ollaan niin prinsessaa että.
Missä ovat kaikki äijähomot?
Nytkin ap:ta haukuttu ihan turhaan vain sen vuoksi, että kysyi asiasta.
Ihan kuin mistään ei saisi olla kiinnostunut. Ettekö muka itse ihmettele koskaan mitään? Minä mm. ihan uteliaana olin kiinnostunut mistä Pete Parkkosen tummuus johtuu ja kyllä tällaiset julkkisten muutkin jutut kiinnostaa.
No onhan se, näkyy jo pitkälle että on:( Kaikkihan ne on nykyään niitä, olisivat vaan pysyneet piilossa!
Terveisiä vaan sinne maailman napaan...
tosi mielenkiintoisia sisustuksia, kelpais mullekin!
niin täydellisen tarpeettomalta ja triviaalilta miettiä jonkun ihmisen seksuaalista suuntautumista, kun sillä ei oikeasti ole mitään väliä. Jos vaikka tässä tapauksessa mietittäisiin Innon tyypin taitoja sisustussuunnittelijana tai tv-esiintyjänä ja eriteltäisiin niitä, niin se olisi jotenkin "painavampaa". Mutta jonkun julkkiksen seksuaalinen suuntautuneisuus, ulkonäkö yms, huoh ...
Vaikka hyvinhän on sellaisen ihmisen asiat, jolla on aikaa ja energiaa pohtia moista.
Pete Parkkosen tummuus johtuu varmaan siitä, että hänen vanhempansa ovat eri rotua.
Olinkohan 3, en haukkunut ap:tä, halusin vain tietää miksi hän halua tietää. Eikä hän tullut kertomaan ;)
Nytkin ap:ta haukuttu ihan turhaan vain sen vuoksi, että kysyi asiasta.
Ihan kuin mistään ei saisi olla kiinnostunut. Ettekö muka itse ihmettele koskaan mitään? Minä mm. ihan uteliaana olin kiinnostunut mistä Pete Parkkosen tummuus johtuu ja kyllä tällaiset julkkisten muutkin jutut kiinnostaa.
on suomalaisia, mutta isän toinen vanhempi (olisko ollut isä) on eteläeuroopasta ja taisi olla vielä jotain afrikkalaista verta siinäkin
tää hyperkorrektius... eräänlaista rasismia sekin.
Voidaan sanoa, että joku on pitkä tai lyhyt, punatukkainen tai sinisilmäinen, mutta ei saa sanoa tummaihoinen
Olisittepa nähneet kuinka sirkutteli hänelle. Ohjelmassa on vielä kohtuudella ihan "normaali" miehen oloinen. Sinänsä ei mitään homoja vastaan, kirkostakin erosin osittain homokysymyksen takia...
että miksi sinun se pitäisi tietää?