Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen juorukello, mutta mielestäni vielä kamalampia ovat ihmiset, jotka...

Vierailija
05.04.2009 |

...loukkaavat toisia päin naamaa. eivät siis pysty hallitsemaan tunnetilojaan. itse juoruan ja puhun pahaa, mutta olen päin naamaa ystävällinen ja kiva kaveri...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori vaan.

Vierailija
2/11 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

A laik juu. Selkeet provot on ihania ja rehellisiä. tästä tulee pitkä ketju.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sanoo asiat pin naamaa niin ainakin silloin kunnioittaa sitä kaveria sen verran, että hän on itse tietoinen siitä mitä paskaa hänestä puhut.

Vierailija
4/11 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miettikää nyt vähän, kumpi saa absoluuttisesti enemmän pahaa aikaan a) Mirva, joka sipisee Pirjolle, että kyllä sillä Riitalla on ruma tukka (Riitta ei koskaan tule tätä tietämään) vai b) Sirpa, joka yltiörehellisenä ja reiluna toverina sanoo suoraan Riitalle, että " täytyy kyllä myöntää että mä en tykkää sun tukasta"

tää oli vähän triviaali esimerkki, mut mun pointti oli se, että mua ketuttaa ihmiset, jotka on niiiin v...tun rehellisiä, että silmät killillään loukkaa toisia jatkuvalla syötöllä. puhumattakaan sitten kun oikein "kilahdetaan" ja haukutaan kunnolla vaikka pikkujouluissa.

kyllä siinä pikku paskanjauhaja jää kakkoseksi sanon ma

Vierailija
5/11 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen että sanon päin naamaa. Jotenkin tuntuu että enemmän loukkaa se että jos päin naamaa on ystävällinen yms, ja seuraavassa hetkessä kuulee miten se puhuu p*skaa selän takana.

Mutta jos sanotaan päin naamaa, saa tilaisuuden ilman salamyhkäisyyttä, sanoa vaikka takaisin oman mielipiteensä.

Vierailija
6/11 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten sama asia pätee tässä selän takana paskaa puhumisessakin.

Eipä jää "uhrille" paljon mahdollisuuksia puolustautumiseen.

Vierailija
7/11 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paukuttaneet päin näköä???

Vierailija
8/11 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus on parempi puhua selän takana. ei kaikkee voi ja tarvii sanoa suoraan. vaikka just tuo hius asia. ihan sama jos ihmiset selän takana haukkuukin mun hiuksia mut jos joku sanois suoraan että on karsee.. ei hyvänen aika

Vierailija
9/11 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä minustakin on joskus parempi jurputtaa vain takanapäin. Muistan ihan nuorena tyttönä jo ajatelleeni, että jos joku puhuu minusta takanapäin pahaa, asia ei ole kovin vakava ja tuo toinen saa ehkä harminsa purettua ihan riittävästi pienellä takanapäin käydyllä keskustelulla. Paljon vakavammin todella pitää suhtautua siihen, joka tulee sanomaan saman ihan kasvokkain.

Vierailija
10/11 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eipä tuota ole ihmiset loukkaantuneet jos olen sanonut jostakin asiasta. Kuullut enemmän positiivista palautetta mun luonteesta ;) Jotkut ihmiset arvostavat sitä että joku voi sanoa oman mielipiteensä suoraan, eikä mutkan kautta. Ja minun mielestä ärsyttävintä on se että keskustellessa vain myötäillään ja myötäillään yms. Mieluummin kiitos omia mielipiteitä kehiin.

Vierailija
11/11 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutavanpäiväiset pikkuasiat kuten mielipiteet jonkun kampauksesta voi tupista nurkissa. Jos on jotain tähdellistä asiaa esimerkiksi työyhteisössä, pidän melko rottamaisena, jos ei uskalla asiaansa esittää siellä missä pitää ja niiden ihmisten kanssa, joille asia kuuluu.

On melko eri asia loukata jotakuta tahallaan / olla hallitsematta tunteitaan kuin esittää erimielisyytensä asiapohjalta.

Itse en kamalasti säikähdä, jos joku näyttää tunnetta, kielteistäkin, ellen ole itse siihen oikeasti aihetta antanut. En myöskään kovin tarkasti vahdi sitä miten päin kukin naamaansa pitää, vaan oletan asioiden olevan hyvin, ellei muuta ilmoiteta.

Toisaalta saattaa olla, että tähän puusilmäisyyteen on osasyynä se, että kasvoin melko pienestä pitäen isän ja veljien kanssa. Hienosäätö jäi ehkä vähän vajaaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan