Onko muita työttömiä äitejä jotka teeskentelevät menevänsä töihin?
Mä usein lähden kaupungille hummaamaan ja väitän olevani töissä sillä aikaa kun lapset ovat hoidossa. Siis huijaan miestänikin ;)
Kommentit (13)
Laittaako se sinun äiti paljonkin rahaa? Kuinka teillä päivähoitomaksut menee kun et sinne pysty valehteleen käyväsi töissä kun ei ole palkkakuitteja.
enkä tarvi mitään palkkakuitteja sinne näyteltäväksi. Kelasta tulee yksityisen hoidon tuki ja itse maksetaan n. 200e/kk per lapsi.
Äitini laittaa rahaa satunnaisesti miten mielensä tekee. Riittävästi että voin sitä käyttää.
Päivähoitopaikka on joka tapauksessa oltava koska teen sijaisuuksia ja lähtö töihin saattaa tulla samana aamuna. Eri asia sitten tarvisiko lapsia sinne viedä jos lähtöä ei tule, mutta mielestäni olen ansainnut vähän luxustakin elämääni :)
Jos viikolla ei ole ollenkaan töitä niin yhtenä päivänä saatan ottaa lapset kotiin. Töitten lisäksi olen ilmoittautunut opiskelijaksi ja välillä sanon opiskelevani vaikka en ole yhtään kirjaa tähän mennessä avannut :D
t. ap
Laittaako se sinun äiti paljonkin rahaa? Kuinka teillä päivähoitomaksut menee kun et sinne pysty valehteleen käyväsi töissä kun ei ole palkkakuitteja.
tai sitten miehesi on ihan järjettömän tyhmä jollei ala ihmetellä missä sun palkka viipyy.
Ei miehellä ole suurtakaan hajua siitä mitä sinne tulee ja mitä sieltä menee. Ja jos se joskus ihmettelee mun pieniä palkkoja niin sanon että on viivästyneet tai jotain. Teen katsos pätkätöitä ja palkat tulee koska jaksavat maksaa.
Omat hummailut maksan kuitenkin varmuuden vuoksi omalta "salatililtä" jonne äitini laittaa rahaa ja josta mieheni ei tiedä. Joskus kun rahat on ihan lopussa se mies alkaa nuuskia tiliotteelta mihin rahaa on mennyt.
t. ap
Kai minullakin on oikeus pitää hauskaa eikä tylsistyä kotona penskojen kanssa?
ap
No mä en vaan ymmärrä sitä, että pitää valehdella ja pitää olla jotain "salatilejä".
Valehtelet varmaan siellä päiväkodissakin, vai? Ja viet turhaan jonkun lapsen paikan joka sitä OIKEESTI tarvis.
huomaavat todennäköisesti, mutta esikoinen jatkaa normaalisti joka päivä hoidossa
että (jos tämä juttu nyt on totta) olet helvetin tyhmä ja vastuuntunnoton ihminen. toivon tosiaan että miehesi saa tietää minkälaisen loisen kanssa asuu ja potkii sinut pellolle pitäen lapsenne! siinähän saat sitten rentoutua vaikka 24/7. onneksi edes suurin osa äideistä ymmärtää vastuunsa ja pitää huolta lapsistaan ja perheestään.
Luottamus on a ja o parisuhteessa. Mitä luulet miehesi tekevän kun saa tietää pikku salaisuutesi????
Taidat pitää miestäsi tyhmänä???
Ja lapsille tulossa hyvä tulevaisuus valheessa. Hyvä että äitisi tietää puuhasi ja ilmeisesti hyväksyy täysin.
saati että se kaataisi parisuhteen vaikka "pikku salaisuus" paljastuisikin. Äitini ei tiedä mihin rahoja käytän, meidän suvun naisilla on vaan ollut perinteisesti tuo "salatili", jotta voisi tarvittaessa olla riippumaton miehestä. Siis äidilläni on ja mummollani oli. Äiti haluaa että mulla on samanlainen ja siksi laittaa sinne rahaa, eikä kysele mihin sen käytän, olettaa varmaan että enimmäkseen säästäisin. Paljon käytän myös perheen hyväksi, kun yhteiset rahat on loppu.
Utopistinen ajatus että mies potkaisisi minut pellolle ja pitäisi lapset. Hän ei niitä kyllä pysty hoitamaan eikä edes halua. Tuskin saisin lapsia hänelle dumpatuksi vaikka kuinka yrittäisin. Lapsia on kuusi kappaletta.
t. ap