Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytiin ekaa kertaa RAXissa syömässä..

Vierailija
25.05.2008 |

kun meidät kutsuttiin synttäreitä viettämään sinne. Järkky paikka, harrastatteko muut useinkin tuota ahmimista? Pizzat oli kyllä ihan hyviä ja jälkiruokakahvi, vaikka automaatista olikin, tosi herkullista, mutta itse epäilen mm. salaattipöydän hygieenisyyttä suuresti. Ja ne ruokamäärät, mitä ihmiset mättää napaansa! Bulimikon taivashan tuo rafla on, vai mitä mieltä.

Mieheni, joka on aika suuriruokainen itsekin ihmetteli iltasella synttärisankarin äidin syömistä.. Naisihminen mätti menemään 3 täpötäyttä lautasellista ruokaa. Mahtaa olla pakki sekaisin? Vai voiko tuollaiseen tottua, käyvät kuulemani mukaan aika usein..

Me ei mennä enää, vastenmielistä.. sopii kasvaville teineille, joille ruokaa menee pohjattomasti, mutta ei juuri muille.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
25.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka saa ihmiset ahmimaan. Ja sitten laitetaan pitsoista reunat roskiin ettei pelkkää pohjaa tarvii syödä.

Vierailija
2/23 |
25.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta ne pizzat ei ole mitenkään erityisen hyviä. Ja just siks ne reunat pitää heittää roskiin, koska ne on niin leveät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
25.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus parikymppisenä tuolla käytiin silloin tällöin. Silloin minäkin (normaalipainoinen pieni nainen) saatoin syödä hirveät määrät ruokaa, ja kun rahaa ei ollut hirveästi tuo oli sillä ruokahalulla hyvä vaihtoehto ulkonasyömiseen. Mutta ei enää tule käytyä ollenkaan. Mutta silloin kun kävimme ei salaattipöytä vaikuttanut mitenkään epähygieeniseltä.

Toisaalta saattaisin minäkin vieläkin joskus nälkäisenä syödä tuon synttärisankarin äidin verran. Eikä olisi edes pakki sekaisin. Ties mistä johtuu, mutta minuun on aina uponnut hirveästi ruokaa. Sitä sitten ulkopuoliset ihmettelevät.

Vierailija
4/23 |
25.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ap:n miehen asennevamma välittyy tuon kautta; ei sitten noteerannut kuinka paljon miehet siellä söivät?? Yleensä naisella on meinaan sitä salaattiakin, miehet taas mättävät pizzaa. Ja ehkäpä tuo nainen oli ollut nälkäinen eikä sitten enää osannut syödä fiksusti?

Vierailija
5/23 |
25.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoiko kaikki omat safkansa? Tuli ainakin synttärisankarin perheelle halvemmaksi.

Vierailija
6/23 |
25.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoiko kaikki omat safkansa? Tuli ainakin synttärisankarin perheelle halvemmaksi.

No oli ainakin erilaiset synttärit kuin ennen. Synttärisankarin perhe maksoi kaikkien ruuat, yhteensä 5 aikuista ja 4 lasta (osa ei päässyt sairastumisen takia).

Kyllä sitä nyt väkisinkin uudessa paikassa tulee katseltua ympärilleen. Täpötäysiä lautasia ei voinut olla huomaamatta kun ruuhkassa niitä joutui väistelemään.

Vierailija
7/23 |
25.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ainakin köyhänä vedän Raxissa navan täyteen,maksaa niin vähän....)

Ja useimmiten enemmän salaatteja ym.

Pakkoko sut oli sinne kekkereihin kutsua,kun tuut tänne arvostelemaan?

Vierailija
8/23 |
25.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne pizzat ei ole hyviä, hyvin vähän täytettä. Tosiaan semmonen ahmimispaikka, pitäis mennä sinne (jos nyt enää ikinä menee) ajan kanssa; maistelis rauhassa ja kunnon tauko ruuan ja jälkkärin välillä =)

Vierailija
9/23 |
25.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ap:n miehen asennevamma välittyy tuon kautta; ei sitten noteerannut kuinka paljon miehet siellä söivät?? Yleensä naisella on meinaan sitä salaattiakin, miehet taas mättävät pizzaa. Ja ehkäpä tuo nainen oli ollut nälkäinen eikä sitten enää osannut syödä fiksusti?

Mikä asennevamma? Söihän mun mieskin itsensä selvästi yliähkyyn ja varmasti näki muiden miesasiakkaiden annoksia samoin kuin minä. Mutta ihan synttäreihin liittyvän normaalijutustelun lomassa hän vaan sattui mainitsemaan vastapäätään istuneen naisen vetokyvystä. Ei siinä ny mistään asennevammasta ollut kysymys.

Vierailija
10/23 |
25.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksettiin alekupongeilla + opiskelija-ale = 7€ jätskeineen ja en kyllä olisi mennyt, jos 10€ olisi pitänyt tosta maksaa. Pitsat oli tosi huonoja, söin yhden palan ja muuten mätin sitten salaattipöydästä joka oli yllättävän hyvä. Nykyään siellä on tonnikalaakin mitä ei ollut kun viimeksi kävin (pari vuotta sitten). Tarjoilupöytä ei vaikuttanut mitenkään epähygieniseltä, mutta vessa oli kamalassa kunnossa.

Syödessämme sinne tuli ilmeisesti luokkaretkeläisiä (varmaan 7. luokka) joista iso osa oli tosi lihavia. Teki kyllä pahaa katsoa, kun nämä mättivät pitsaa ja kanansiipiä. Muutenkin näytti olevan niin, että suurin osa yhdessä syömään tulleista perheistä oli tosi lihavia.

Vierailija
11/23 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2008 klo 11:30"]kun meidät kutsuttiin synttäreitä viettämään sinne. Järkky paikka, harrastatteko muut useinkin tuota ahmimista? Pizzat oli kyllä ihan hyviä ja jälkiruokakahvi, vaikka automaatista olikin, tosi herkullista, mutta itse epäilen mm. salaattipöydän hygieenisyyttä suuresti. Ja ne ruokamäärät, mitä ihmiset mättää napaansa! Bulimikon taivashan tuo rafla on, vai mitä mieltä.

Mieheni, joka on aika suuriruokainen itsekin ihmetteli iltasella synttärisankarin äidin syömistä.. Naisihminen mätti menemään 3 täpötäyttä lautasellista ruokaa. Mahtaa olla pakki sekaisin? Vai voiko tuollaiseen tottua, käyvät kuulemani mukaan aika usein..

Me ei mennä enää, vastenmielistä.. sopii kasvaville teineille, joille ruokaa menee pohjattomasti, mutta ei juuri muille.

[/quote]

Totta

Vierailija
12/23 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käydään ehkä kerran vuodessa, tykkään kyllä. Mulla on kai vähän kumma maku, parasta on minusta monesti se keitto. Mutta kyllä muutama pizzapalakin menee.

Halpa se on myös, viimeksi koko setti minulta ja kahdelta alle kouluikäiseltä maksoi 13,9 e, siinä oli myös jälkkärit lapsille. Oli kyllä joku tarjoushinta.

Vierailija
13/23 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite en oo nyt vuosiin käyny, ku tulee tosiaan sitten ahmittua. En tajua miten sille ruoalle tulee niin sokeaksi, mihin katoaa kylläisyyden tunne. Nälkä vaan kasvaa syödessä. Tosi outoa! En kehtaa kertoa paljon oon syönyt siellä. Parasta vältellä niin ei lähde syöminen lapasesta.

Vierailija
14/23 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käytiin kanssa Raxissa varmaan viiden vuoden tauon jälkeen. Eikä kyllä olisi kannattanut! Ne pizzat oli järkyttävän huonoja! Otit sitten mitä tahansa lajia, niin maku oli exact sama. Onneksi salaattipöytä pelasti tilanteen :).

Vierailija
15/23 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän friikkiä! Tää on varmaankin mun vuosia vanha aloitus, miksi tää on nostettu? Sitäpaitsi juuri tänään mietin, että mitä kuuluu noille ihmisille kenen juhlissa oltiin tuolloin, kun ei ole kuukausiin nähty eikä soiteltukaan. 

Ap, mitä todennäköisimmin... ;)

Vierailija
16/23 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raxin ruoka on melkoista kuraa verrattuna muihin buffetpaikkoihin, imho:s

Vierailija
17/23 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse muistan lapsiviikot, tarjolla oli vaahtokarkkipitsaa ja smiley-ranskalaisia. Perusruokaa brittiläisissä kouluissa, surkeaa.

Vierailija
18/23 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään Raxista. Pepperonipitsa on erikoisen hyvää. Siellä tulee kieltämättä syötyä paljon, mutta ei se haittaa, kun muuten on syömiset ja liikkuminen kunnossa.

Kaakao on myös erinomaisen hyvää.

Se jäi kyllä naurattamaan, kun sun miehesi on laskenut jonkun naisen syömiset. ;-) Onko jotenkin muutenkin kiinnostunut kyseisestä naisesta? Luulisi ravintolassa tekevän ihan jotain muuta kuin kyttäävän ihmisten syömistä

Vierailija
19/23 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin joskus opiskeluaikoina töissä Raxissa ja itseänikin ällötti hygienia siellä. Edellisen päivän ruoat, vaikka kuinka kauan pöydässä seisseet lasagnet ja kermaperunat yöksi kylmään ja seuraavana päivänä sitten uunin läpi ja tarjolle taas. Salaattipöytään meneviä tomaatteja yms ei SAANUT pestä, minä yleensä ennen pilkkomista pesin ne niin esimies alkoi haukkumaan kun siihen menee aikaa. Usein oli vuorossa vain yksi työntekijä, joka rahasti kassalla, pesi pöydät, pesi jopa vessat ja sitten valmisti pizzat ym. Joka välissä sai pestä käsiä, mutta epäilen että kaikki työntekijät eivät olleet niin tarkkoja hygieniasta kuin itse olin.

Lopulta irtisanoin itseni koska minua yksinkertaisesti inhotti koko paikka niin paljon! Enkä todellakaan mene enää koskaan Raxiin syömään. Enpä tiedä onko kaikissa Raxeissa sama ongelma, mutta tuolla oli, ja suurin ongelma oli se, ettei ollut aikaa yksin töissä ollessa hoitaa asioita kunnolla ja huolella, hygienisesti.

Vierailija
20/23 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kulinaristin paikka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi