Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olinko virpojia kohtaan julma?

Vierailija
05.04.2009 |

Niillä kun näytti olevan sitä suklaata niin kamalasti, niin annoin palkaksi rasialliset xylitol-purkkaa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole aina muistanut virpomispäivää, joten meillä ei ole aina ollut karkkia tai pipareita virpojille.

Vierailija
2/12 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun omia lapsia ei vielä ollut, unohdin autuaasti joka vuosi virpomisen.

Kaikki virpojat eivät edes kysyneet lupaa virpomiseen vaan samantien kun ovi raottui alkoi kuulua "virvon, varvon". Koska jotain kotoa kuitenkin löytyi, niin annoin heille hedelmiä, purkkaa tai joskus kolikoita. Joillekin sanoin joskus lähtiessä, että muistattehan aina ensin kysyä sen, että saako virpoa :)

Minusta noi pikkunoidat on tosi suloisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki muut antaa suklaata niin eikö purkkaakin ole ihan kiva välillä jauhaa? Ettei tule niin äklö olo.

Mielestäni en ollut tiukkapipo. Varsinkin kun askit oli koristeltu noitamaisesti. KJÄHKJÄH!

ap

Vierailija
4/12 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

huolehtia ventovieraiden lasten hampaista tai olosta? Mistä tiedät, että olisivat syöneet kaiken suklaan kerralla, tai olisivatko syöneet ollenkaan (esim. meidän lapset ei tykkää suklaasta, mutta haluavat silti käydä virpomassa).. Kyllä mäkin saan susta vähän tiukkapipon kuvan.

Vierailija
5/12 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yks poika sai pupukynttilän, ihan pienen. Eipä mee siitäkään hampaat, jos jättää maistamatta :)

Vierailija
6/12 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei toki ole minun asiani kantaa huolta toisten lasten hampaista mutta kai minulla on sentään oikeus päättää mitä tahdon antaa? =DD Minusta TE vaikutatte kaavoihin kangistuneilta. "Kyllä virpomispalkkana pitää olla suklaamuna. Muuten se on VÄÄRIN."

=P

Vierailija
7/12 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitinä ilahtuisin, jos lapseni saisivat myös xylitol- makeisia tai -purkkaa! Lapsenikin tykkäisivät varmasti.

Vierailija
8/12 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä tänä yhtenä päivänä mielelläni ilahdutan niitä lapsia, enkä äitejä. Lapset nyt vaan ei sitä purkka-palkkaa kauheasti arvosta. Vuoteen jää vielä aika monta päivää aikaa kasvattaa ja valistaa hampaiden hoidosta..

Vierailija
9/12 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä annoin pikkupussit babyporkkanoita tai minitomaatteja. t. terveysterroristi, joka toivoo, että fiksut lapset tulee ensi vuonnakin (ja viime ja edellisvuodelta jo kokemusta), kun uusiakin muksuja oli. Yksi olisi halunnut rahaa (femman). En todellakaan anna.

Vierailija
10/12 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miksi tulet kysymään täällä jos teilaat sellaiset vastaukset jotka moittivat, mielipidettähän tulit kysymään. Itse olisin ollut tosi tyytyväinen jos joku olisi huomannut antaa purkkaa tai esim. hedelmän.

Vierailija
11/12 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika nirsoja lapsia jos ei kelpaa!!!!!!

Vierailija
12/12 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisi julmaa antaa purkkaa? Meillä ainakin lapset arvostaa purkkaa kovasti, usein kaupassakin karkkihyllyn kohdalla nimenomaan mankuu, että voitaisko ostaa purkkaa.